Savner litt energi...

Bruker96tu

Betatt av forumet
Er det bare meg som er tom for energi? :( Det å dra på butikken er ett ork altså.. Jeg har spydd helt til forrige uke, klart meg i 80% jobb (praksis igjennom studiet), skal liksom nå levere en oppgave på mandag som jeg overhode ikke finner energi til. Det var ikke mulighet for å sykemelde seg for oppgaven heller :\ Føler kanskje jeg har pushet meg for langt, men skolen er utrolig viktig for meg så har bitt tenna i sammen å vært på jobb :) Jeg er 12+1 i dag, vil det snart snu tror dere? :D

Jeg er 13+4 og hadde et par dager forrige uke hvor jeg følte at jeg hadde fått energien tilbake. Virker som om det går litt i bølger for meg i hvert fall og i dag har jeg allerede hatt en powernap[emoji16]

Her går det veldig dag for dag. Noen dager er det veldig bra andre ikke. Men flere bra dager no etter uke 12, håper det kommer seg for deg snart.

Kroppen sa at nok er nok her. Jeg ble sittende å skjelve og fortsatt kaste opp igjen. La ifra meg oppgaven og innstilte meg på at den må taes opp i august. Har hvilt ut og føler meg mye bedre nå :) Håper det snur raskt her også :D

I dag har jeg sovet 2- 2,5 time... og nå er jeg helt utslitt. Klokka 9 lurte jeg på å gå i seng. Men så holdt jeg ut på sofaen til kvart på 10 :-P blir nok litt bedre snart ja :-)

Jeg er heelt energitom. Fra kl 14/15 og utover så vil jeg bare gå og legge meg. Har migrene flere ganger i uken dette svangerskapet her. Lager middag til nød, men blir gretten av alt jeg gjør fordi jeg egentlig ikke orker. Gjør jo vondt i hele kroppen fordi jeg føler meg så sliten. Vanskelig å ha tålmodighet og energi til en treåring i trassalder. Det er det jeg synes er verst. Om huset ser grusomt ut for så være akkuratt nå - men at jeg føler at jeg kommer til kort med 3åringen min er skikkelig vondt og jeg har dårlig samvittighet hele tiden.

Jeg er 14+5 forresten :) Håper på drastisk bedring snart!

Jeg er heelt energitom. Fra kl 14/15 og utover så vil jeg bare gå og legge meg. Har migrene flere ganger i uken dette svangerskapet her. Lager middag til nød, men blir gretten av alt jeg gjør fordi jeg egentlig ikke orker. Gjør jo vondt i hele kroppen fordi jeg føler meg så sliten. Vanskelig å ha tålmodighet og energi til en treåring i trassalder. Det er det jeg synes er verst. Om huset ser grusomt ut for så være akkuratt nå - men at jeg føler at jeg kommer til kort med 3åringen min er skikkelig vondt og jeg har dårlig samvittighet hele tiden.

Jeg er 14+5 forresten :) Håper på drastisk bedring snart!
Ja kjenner meg så godt igjen. Gutten min blir 3 år i morgen, og jeg kjenner på følelsen av og ikke klare å lage det selskapet jeg ville.. Men men, det er jo jeg som bare føler alt må være så perfekt, han blir likevel fornøyd <3 Det er såå tungt med denne trassalderen og denne elendige formen. Jeg har heldigvis ikke kastet opp i går eller idag, så det er jeg veldig glad for :) Bursdagsgjestene baker kake selv og tar med forresten, det er jeg ikke stand til! hehe :)

Ja kjenner meg så godt igjen. Gutten min blir 3 år i morgen, og jeg kjenner på følelsen av og ikke klare å lage det selskapet jeg ville.. Men men, det er jo jeg som bare føler alt må være så perfekt, han blir likevel fornøyd <3 Det er såå tungt med denne trassalderen og denne elendige formen. Jeg har heldigvis ikke kastet opp i går eller idag, så det er jeg veldig glad for :) Bursdagsgjestene baker kake selv og tar med forresten, det er jeg ikke stand til! hehe :)

Du får tenke det at han kommer til å synes at det er stas, uansett hvordan det ser ut og uansett hva opplegget er! Bursdag er bursdag for små troll :) Vi skal ha 3-års selskap neste helg og jeg lurer på om jeg skal invitere kun på kaker og kaffe, for orker ikke stå og lage middag til 20 stk...Jeg har prøvd å tenke de siste dagene at jeg skal bruke den lille energien jeg har på å være glad og god mot datteren min, og de dagene hun trasser om ALT, da er det faktisk bedre at jeg trekker meg unna og at mannen tar det. For jeg har sååå kort tålmodighet i forhold til vanlig. Ender bare opp med å bli lite kontstruktivt sint og hun opplever sikkert meg som veldig gretten og sur i forhold til vanlig. Så da er det bedre å prøve å bidra med at hun blir sett, ligge på gulvet og bygge litt lego og kose litt. Lykke til med bursdagsfeiring :)

Har hatt det slik omtrent siden dag en fra positiv test. Fikk forrige uke vite jeg hadde jern og b12 mangel, får håpe det bedrer seg litt nå [emoji4]

Back
Topp