Savner lillemannen min!:(

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Sorry jenter må bare syte litt, lillemann reiste om tirsdagen til svigers. Og har fortsatt ikke kommet hjem, alle venter bare på at jeg skal føde, men det gjør jeg ikke. Lillemann har det helt topp, når jeg snakker med han, har han rett og slett ikke tid. Han bare svarer jada mamma, hade! Så var han ferdig med sin mor:) Så det hjelper jo litt at han trives veldig, får lekt med søskenbarn, onkler og tanter osv. Men jeg er her hjemme i huset alene, min samboer er på jobb, bil får jeg ikke lov å kjøre og meldinger ramler inn om det har skjedd noe!!! Jeg vill ko si ifra da! Jeg vill nå ha ut den lille jeg og få lillemannen min hjem fra ferie og være samme familien min. Riene jeg hadde dabber av om dagen og øker på om natten, men det skjer ikke noe mer. Det er så stille her....

Uff er ikke greit støtt. hehe. Skjønner du savner han savner min bare av og være på jobb litt jeg!
Bra han koser seg da, er verre om han ikke skulle gjort det? ;)
Kanskje han lader opp til og bli storebror også :)

Lykke til med fødselen, håper den er rask og smertefri ;)

uff så kjedelig :S
hvorfor får du ikke kjøre bil?

Javelin skrev:
uff så kjedelig :S
hvorfor får du ikke kjøre bil?

Fordi jeg har rier, som kommer med jevne mellomrom, men er ikke effektive nok enda. Men de er vonde så jeg mister helt fokus når de kommer. Så bilen må stå. Tenkte jeg skulle prøve å vaske litt i dag, kanskje vi kan få de effektive:)

MaMMAtilsønnenmin skrev:
Uff er ikke greit støtt. hehe. Skjønner du savner han savner min bare av og være på jobb litt jeg!
Bra han koser seg da, er verre om han ikke skulle gjort det? ;)
Kanskje han lader opp til og bli storebror også :)

Lykke til med fødselen, håper den er rask og smertefri ;)

Rart med det, noen ganger har jeg drømt om at noen vill ha han over i ett døgn eller to, men når det blir virkerlig er det som alle veggene i huset forsvinner!! :) Er jo kjempe bra at han koser seg, siden de bor ett stykke borte også så ser han de ikke så ofte. Men dette er første gang han er så lenge borte fra meg, og jeg er nok litt mer sår en vanlig også, ( kan skylde på det ikkesant?) Men jeg har sagt at i morgen skal han hjem!! hihi så får vi ser om noen lytter til meg:)

uff så kjedelig da...jeg gikk med sånne de siste 14 dagene sist svangerskap, trodde jeg skulle bli tullete i hodet til slutt og prøvde ALLE kjærringråd. Til slutt ble jeg tipset om akupunktur og en time etter var fødsel i gang ^^ så har du en akupunktør i nærheten, hiv deg rundt :D

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det! Jeg hadde det slik forrige uke. Hadde termin forrige onsdag, 2-åringen var hos mamma fra mandag. Et var deilig å bare kunne slappe helt av de siste dagene, men savnet var til å ta og føle på! Heldigvis fødte jeg dagen etter termin, og da fikk de pent bare komme på sykehuset, JEG hadde et stort behov for å se igjen 2-åringen! Vi kom hjem fra sykehuset på lørdagen, og mamma tilbød seg å vente til søndag med å komme, slik at vi skulle få slå oss til ro hjemme først. Jeg måtte gå en del runder med meg selv før jeg takket ja til det! Håper virkelig du snart føder, slik at du slipper å gå sånn så lenge!! Lykke til!

Her har jeg vært rene nåleputa den siste uka, han kommer ikke for det:) Og i dag er det 7 uker siden jeg begynte med prematurerier, som gikk over til kraftige kynnere og nå er det rier sier de, men han kommer ikke for det. Og hadde håpet at jeg fødte mens lillemann var på ferie, men da må den lille komme i dag eller morgen tidlig. Jeg kan ikke vente lenger med å se han:) Nå har jeg pusset alle vinduene og vasket sprossene utvendig. Nå står innvendig for tur. Hjelper ikke dette gir jeg opp:o Hihi Amorosa: Gratulerer så mye med den lille, og godt du slapp å gå så mye over. Jeg har hatt overtidsfølelse siden disse prematureriene begynte i uke 33, så jeg var litt forbredt:) Hihi Så var det fint å lese at det er flere enn meg som er veldig avhengig av disse barna våre:) Hihi

Back
Topp