savner kjæresten min

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Torsdags morgen dro han på studietur til Praha med jobben sin. Vi har vært veldig lite borte fra hverandre, bortsett fra den ene gangen jeg dro til pappaen min i stavanger uten han, men da var jo jeg borte og opplevde ting, så da  savnet jeg han ikke på denne måten. Han er en hjemmekjær kar, som knapt er på besøk hos venner, og aldri på byen, så er så vant til at han sitter her i sofaen.

hehe føler meg skikkelig teit, men nesten 1 uke fra hverandre er lenge altså. Hvertfall når jeg er hjemme alene med 3 barn, pluss er gravid og sliten.
Heldigvis kommer han hjem i natt og jeg gleder meg sååå mye. har hele tiden sagt at jeg ikke kommer til å sitte oppe å vente på han (han er vel hjemme rundt 1), men kommer nok til å gjøre det[8D] kommer ikke til å få sove hvertfall[:D]
Er ikke tvil om at jeg er mektig glad i samboeren min hvertfall, og anser meg selv som verdens heldigste som har en slik fantastisk samboer, kjæreste, venn, pappa og (ste)pappa (og ja, alle disse er samme mann[8D]

AMEN SISTER!!!!

Bare,at jeg er GODT vandt til at min er borte,og  lenge av gangen også.
Men,akk hehe.
Savner han jo samme dagen han drar,denne gangen er det extra ille asså.

Godt å se det er flere som har "klisje" forhold til mannen sin,hehe. [8D]

bra æ ikke e aleina.....ser min kjære kun i helgen og det e tungt....han jobbe 17 mil herifra og det e uaktuelt å pendle hver dag....[&:]

min er 14 dager på å 14 av. Går faktisk ganske så greit når æ bare blei vant til det [:)] Men skulle jo heller ønska at han hadde hatt jobben sin hær heller da. Blir kjedeli når babis kommer å han skal være 14 daga borte fra oss [:(] å tenker på den lille som sikkert glemmer pappaen for hver gang [:-]

Åhhh, jeg forstår deg kjempe godt!
Det uvant å være borte fra hverandre når man stort sett er sammen hele tiden!

Du har i allefall holdt ut, og nå er det jo ikke mange timene til han kommer hjem til dere igjen [:D]

hihi skjønner jo at dere som er vant til at mennene er borte 50% pga jobb sikkert rynker på nesen til meg[8D] Men men.. for  meg er 1 uke lenge[:D] (eller 5 dager da)

Rynker da ikke på nesen,hehe.
Savner mannen min med engang han går ut døra omtrent uansett jeg,haha[8D]

skjønne dæ jo fordeom :) når ik æ va vant til det, så va det helt skrekkeli fra han for til han kom :) er jo når man ik er vant det er skrekkelig ille :)

Jeg er helgependler, og savner min masse [:(] Jeg ble helgependler bare 1 uke før jeg ble gravid, og syns det er ekstra vanskelig nå [:(] Sitter hver ettermiddag å savner han....

Men når jeg kommer hjem i helgene kan jeg bli drittlei av fyren, makan til slitsom og giddeslaus og håpløs mann han har blitt etter jeg ble gravid [;)][:D][;)][:@]

Det verste han "spør" meg om, er "Koffør e du så sur?" [8|] Du VET jo hvorfor jeg er SUR!!! [:@][:@][;)]

Back
Topp