Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den, ja da ville kanskje jeg også gjort det.. ellers er det jo bare å bli kjent? (lettere sakt enn gjort kanskje) Det kjedelige for meg er at det er så laaaangt til jobben... Vertfall i køen, bruker jo halvedagen på å komme meg frem og tilbake..Ja de er jo bare å stikke innom, eneste minuset er at jeg begynte i ny jobb bare noen mnder før jeg ble gravid så kjenner egentli ikke noen så veldig godt, og de gjør de vanskligere for meg å "bare stikke innom" :/ stikker heller innom min gamle jobb
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ser den, ja da ville kanskje jeg også gjort det.. ellers er det jo bare å bli kjent? (lettere sakt enn gjort kanskje) Det kjedelige for meg er at det er så laaaangt til jobben... Vertfall i køen, bruker jo halvedagen på å komme meg frem og tilbake..
Jaa!! Gler meg til jeg er ferdig utdanna
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Ja er en fin jobb var tenkt å ta førskule utdanningen jeg også, men skulle ta de på deltid i ålesund(de starta i høst) men fikk ikke søke på realkompetase fordi jeg bare var 24
Er barne og undomsarbeider da
Veldig mye ansvar med denne utdanningen, kjenner jeg er usikker på om jeg er en god nok ledertype! barna MÅ jo gå det best mulig <3
Ja er endel avsvar som følger med men de tror jeg du fort kommer inni jeg har jobbet som
Ped.leser og trivdes velsig godt med
Det men klart, en må tørre å ta noen valg osv
Skjønner at det er stress og vondt Har heldigvis sluppet bekkentrøbbel foreløpig, ryggen krangler litt nen så lenge jeg passer på å reise meg innimellom går det bedre! Husk å være litt i bevegelse, og stikk innom jobb selv om du er fersk der - da blir det mye lettere å komme tilbake
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app