Savner jobben

Ønsker<3

Elsker forumet
Kjenner jeg savner jobben nå når våren er kommet for fullt :( jobber i bhg og dette er jo fineste tiden på jobb, mye ute kos med turer og grilling osv:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Helt enig. Jobber også i bhg. Men når været og formen er fin så er det jo bare å stikke innom.. Jeg gjør det :) sitter meg ett sted og prater med barn og voksne og nyter litt sol :-)

Ja de er jo bare å stikke innom, eneste minuset er at jeg begynte i ny jobb bare noen mnder før jeg ble gravid så kjenner egentli ikke noen så veldig godt, og de gjør de vanskligere for meg å "bare stikke innom" :/ stikker heller innom min gamle jobb ;)

Ja de er jo bare å stikke innom, eneste minuset er at jeg begynte i ny jobb bare noen mnder før jeg ble gravid så kjenner egentli ikke noen så veldig godt, og de gjør de vanskligere for meg å "bare stikke innom" :/ stikker heller innom min gamle jobb ;)

Ser den, ja da ville kanskje jeg også gjort det.. ellers er det jo bare å bli kjent? :p (lettere sakt enn gjort kanskje) Det kjedelige for meg er at det er så laaaangt til jobben... Vertfall i køen, bruker jo halvedagen på å komme meg frem og tilbake.. :(

Ja klart, er jo greit å bli kjent :p men alle er liksom så optatt med sitt.p(ikke så rart siden de er på jobb da)

Ser den, ja da ville kanskje jeg også gjort det.. ellers er det jo bare å bli kjent? :p (lettere sakt enn gjort kanskje) Det kjedelige for meg er at det er så laaaangt til jobben... Vertfall i køen, bruker jo halvedagen på å komme meg frem og tilbake.. :(

Kjedlig at de er så langt da :/ må liksom planlegges litt da viss du skal dit :(

Det er noe med det og ha kontakt ned andre voksne,og ikke bare få hjemme "alene ". Hva med og besøke jobben av og til?

Som sakt, ja, kan fint besøke jobben :p men føler ikke noe stor tilnnytning der desverre :(
Har heldivis flere venner som er gravid og går sykmeldt så får jo vært sosial med dei innimellom :)

Jaa!! Gler meg til jeg er ferdig utdanna

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ja er en fin jobb :) var tenkt å ta førskule utdanningen jeg også, men skulle ta de på deltid i ålesund(de starta i høst) men fikk ikke søke på realkompetase fordi jeg bare var 24:(
Er barne og undomsarbeider da :)

Ja er en fin jobb :) var tenkt å ta førskule utdanningen jeg også, men skulle ta de på deltid i ålesund(de starta i høst) men fikk ikke søke på realkompetase fordi jeg bare var 24:(
Er barne og undomsarbeider da :)

Veldig mye ansvar med denne utdanningen, kjenner jeg er usikker på om jeg er en god nok ledertype! barna MÅ jo gå det best mulig <3

Veldig mye ansvar med denne utdanningen, kjenner jeg er usikker på om jeg er en god nok ledertype! barna MÅ jo gå det best mulig <3

Ja er endel avsvar som følger med :) men de tror jeg du fort kommer inni :) jeg har jobbet som
Ped.leser og trivdes velsig godt med
Det :) men klart, en må tørre å ta noen valg osv :)

Ja er det! Var ikke nå jeg jobbet som ped da, de er noen år siden:p

Jeg skjønner deg så innmari godt, er derfor jeg så gjerne vil jobbe så lenge som mulig- og heldig er jeg som holder tempo oppe enn så lenge :) Elsker jobben min selv! Men bare for å gi deg litt godfølelse: var ikke veldig deilig i forrige uke da; hadde så hovne føtter når jeg skulle hjem, at mannen måtte komme og hente meg :/ Ser helt klart at det bil bli en utfordring når sommeren kommer for fullt!

Men hvorfor er du/dere sykemeldte da?? Er mye tilrettelegging som kan gjøres for gravide i barnehage dersom de vil selv. Jeg er daglig leder i en barnehage og 3 av de 4 siste gravide har jobbet helt til permisjon...

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning:/ vil heller fungere litt hjemme med barna istedenfor å fungere litt på jobb for å si de sånn! Har hatt bekkenløsning i begge mine tidliere svangerskap, har jobbet til siste slutt da, stort sett grinet meg igjennom siste mnd pga at se har vært så vondt:/ slitt i lang tid etter svangerskapene også :( derfor har ikke jeg presset meg nå etter jeg fikk bekkenløsning i uke 10:(

Skjønner at det er stress og vondt :( Har heldigvis sluppet bekkentrøbbel foreløpig, ryggen krangler litt nen så lenge jeg passer på å reise meg innimellom går det bedre! Husk å være litt i bevegelse, og stikk innom jobb selv om du er fersk der - da blir det mye lettere å komme tilbake :)

Skjønner at det er stress og vondt :( Har heldigvis sluppet bekkentrøbbel foreløpig, ryggen krangler litt nen så lenge jeg passer på å reise meg innimellom går det bedre! Husk å være litt i bevegelse, og stikk innom jobb selv om du er fersk der - da blir det mye lettere å komme tilbake :)

Heldi du er som har sluppet unna bekkentrøbbel da :) håper du slipper det hele veien :)

Jeg har ikke noe fast der så skal ikke tilbake heller så er vell kansje derfor jeg ikke helt føler den store tillknytningen:/

Back
Topp