Savner hunden vår.. *bilde*

LaMona

Forumet er livet
Når sambo er på kveld- og nattskift savner jeg hunden vår sååå mye mer enn til vanlig, selv om jeg tenker på henne hver dag.. Det føltes så trygt og godt å ha en myk venn under stuebordet!

Måtte avlive henne i Mai i fjor, og det var SÅ grusomt! [:(]

Må vise ett bilde av den skjønneste Sika'n..

Å kor fin hun var! <3

Ja hun var så nydelig! [:)] Med de klokeste øynene (og den verste bjeffingen[;)])

Fine hunden! Kva slags rase er det? Buhund?

ORIGINAL: @dnim

Fine hunden! Kva slags rase er det? Buhund?

Svensk Hvit Elghund [:)]

Har aldri høyrt om kvit før. Berre grå og svart. Men fin var ho[;)]

Ho var kjempefine[:D][:D] kan godt skjønne at du savner ho[&o] veit ikkje kossen eg skal klare meg uten mine 4 beine når noe slikt skjer[&o] masse klemmepå til deg

ORIGINAL: @dnim

Har aldri høyrt om kvit før. Berre grå og svart. Men fin var ho[;)]

Det er mange som ikke har hørt om dem [;)] Grå har vel stor dominans i Norge [8D]

ORIGINAL: Gudle i magen

Ho var kjempefine[:D][:D] kan godt skjønne at du savner ho[&o] veit ikkje kossen eg skal klare meg uten mine 4 beine når noe slikt skjer[&o] masse klemmepå til deg

Nei det var så vanskelig å ta farvel! Var 10-11 uker på vei med lillebror, så var ikke bare LITT hormonell heller [:(] Men hun fikk livmorbetennelse for 2.gang, og da var operasjon neste utvei, noe vi ikke ville utsette henne for siden hun var 10 år.. [:o]

Men det er enda rart at hun ikke strekker seg uti gangen når vi står opp.. Takk for klemmen [:)]

Back
Topp