Savner faktisk noen...

Linka

Gift med forumet
Satt og så igjennom fødselslista og lurer på hvor det er blitt av Lena28, Skytte76, TUT, Mb, Renate79, snart2, Sara73, Snusken, lindaen, marianne vp, tyren78, chica21 og dama...

Har ikke sett så mye til de. Noen som vet hvordan det går ??
Klem

Skytte76- fant jeg på generell, tror ho kommer innom![;)]
Snart2- mener jeg å ha sett...[8|]
Lena28- har jeg ikke sett!
*Kanskje vi skulle ha laget en liste over alle her inne,og ført opp om vi er aktive eller ikke!?[8|]

Hei! [:)] Er her jeg!!
Lenge siden sist men... Er innom innimellom, men det blir ganske sjelden... Ofte er jeg bare inne å kikker, gidder ikke alltid logge inn.

Alt går bra her i heimen. Egentlig litt overrasket over hvor greit det er å ha to små... Storesøster takler greit å ha fått en lillebror, ingen sjalusi å se. Det er veldig fint synes jeg.
Lillegutt får mat av meg og det er visst fløte i puppen min tror jeg,- for på 3-mnd kontrollen hadde han lagt på seg 3235 gr og vokst 9 cm... (veide da altså 7120 og var 63 lang). Blitt en skikkelig plugg!![:)] Sover hele natta også (dvs. fra ca 2030 til ca 0700.) Han bare smiler og gliser når han er våken. Driver litt med flasketrening om dagen, så jeg kan få litt fri innimellom... Men det blir ikke så mye flaske på han, for jeg synes det er så kjedelig å pumpe!!

Etter det jeg har sett når jeg har vært innom her, så er det litt av en gjeng med sjarmtroll vi har!![:D]

ORIGINAL: Star83

*Kanskje vi skulle ha laget en liste over alle her inne,og ført opp om vi er aktive eller ikke!?[8|]

Kansje det? men, hva er kriteriet for å være aktiv, da? innom et visst antall ganger i måneden  eller gjennomsnittlig eller no sånn?[8|]

Nå fant jeg endelig veien inn hit til januarklubben etter å ha tatt et lite hint fra Star83[;)] Skal prøve å være mer aktiv her inne fremover. Her er forresten alt bra og ting har fått rutine og frøken egen rytme. Heldigvis er den ganske lik vår egen og hun sover hele natten[:D] Har også hatt eksamen nr 2 av 4 idag og tror det gikk glimrende[:)]

ORIGINAL: skytte76[:D] Har også hatt eksamen nr 2 av 4 idag og tror det gikk glimrende[:)]

Grattis på forhånd, da[:D]

NÅ husker jeg forresten at du var fra Asker (når jeg ser det i avataren din..)
-også jeg som var der hele forrige uke uten å hilse på deg[:o]..

DET må vi fikse til neste gang jeg skal østover[;)]

Så flott at dere kommer innom og blir med oss. Savner dere jeg vet dere. Og bare dør etter å få vite hvordan det går med babyene deres.
Klem

Så kos å bli savnet da! Har vært her lite den siste tiden, etter at vi opplevde en stor tragedie i nær familie. Ellers går det i ett med tre små og ikke minst med treningen i forhold til bekkenplagene.

Men dere skal vite at når jeg tar meg tid å komme innom, så prioriterer jeg januarklubben!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Kansje det? men, hva er kriteriet for å være aktiv, da? innom et visst antall ganger i måneden  eller gjennomsnittlig eller no sånn?[8|]

Kunne kanskje f.eks vært:
*Hel aktiv- når man er innom mer enn 4 ganger i uka.
*Aktiv- når man er innom 2-4 ganger i uka
*Lite aktiv- når man er inne noen få ganger i mnd'en.
* Og da ikke aktiv- om man ikke er innom lenger.

(Bare tenkte det kunne vært kjekt å vite...[;)])

ORIGINAL: skytte76

Nå fant jeg endelig veien inn hit til januarklubben etter å ha tatt et lite hint fra Star83[;)] Skal prøve å være mer aktiv her inne fremover. Her er forresten alt bra og ting har fått rutine og frøken egen rytme. Heldigvis er den ganske lik vår egen og hun sover hele natten[:D] Har også hatt eksamen nr 2 av 4 idag og tror det gikk glimrende[:)]

Så bra!!!Kos å se deg her inne igjen!!![:)]
Og så bra at alt bare er bra!!![:D]

ORIGINAL: Sara73

Så kos å bli savnet da! Har vært her lite den siste tiden, etter at vi opplevde en stor tragedie i nær familie. Ellers går det i ett med tre små og ikke minst med treningen i forhold til bekkenplagene.

Men dere skal vite at når jeg tar meg tid å komme innom, så prioriterer jeg januarklubben!

Så kos da!!!
Uff,ikke alt i livet som skal være enkelt...Men livet går jo videre![:)]
Hvor gamle er de to andre dine igjen,forresten!?

Heisann!
Jeg har da vert her en del... [8|] Har jo fortalt om min lille Eivind som ikke ville legge på seg! Men nå går det kjempefint!! Han får både pupp, flaske og velling og legger godt på seg, men er jo bare rett over 5 kg nå da for han har jo en del å "ta igjen" etter de 6 ukene hvor han ikke la på seg!

Ellers prøver jeg å skrive litt her av og til men er ikke av de mest aktive nei! Men håper jeg får høre til her for det [;)] Jeg har en samboer som jobber to uker på og to uker av så da er det travelt de ukene han er borte og jeg er alene med mine to små. Vi er stadig på farten siden jeg har så mange venner som er hjemme med små barn nå så det blir ikke så mye datatid på meg... Men jeg synes det er kjempegøy å være her av og til og jeg holder meg til Januarklubben når det er noe!

Skjønner det blir mye alene med to barn. Syntes det er flott at du kommer innom oss jeg. Liker å høre hvordan det går med lille Eivind gutten din vet du.
Klem

ORIGINAL: snusken

Heisann! 
Han får både pupp, flaske og velling og legger godt på seg, men er jo bare rett over 5 kg nå da for han har jo en del å "ta igjen" etter de 6 ukene hvor han ikke la på seg!

JR var også bare rett over 5kg på siste veiing - (5030, for å være nøyaktig- da var han 4mnd+9dager)
Og nå har han begynt å få bittelitt fast føde - tror det kommer til å hjelpe på vekta hans, ja, for han ELSKER alt han får, ser det ut til[:D]

Så fatt mot, du tapre "lettvekter-mamma"![;)]

Morro ar John Ruben elsker mat da. Alexander er ikke så glad i grøt, men middag går tåelig greit.
Klem

Ja vi får holde sammen vi lettvekter mammaer [;)] 

Hei på dere! Koselig å se at jeg har vært savnet. Her er jeg og jeg skal ikke gå noen steder igjen. Har vært veldig opptatt i det siste og trøtt på kveldene. Av en eller annen rar grunn vil ikke Alexander sove ordentlig, så han ligger og holder meg våken. [;)] Takk for omtanken.[:D]

Neinei.. Jeg er ikke februarmamma, bare Matilda som kom litt seeent i januar[8|] Å grunnen til at jeg er missing in action er at jeg sjeldent har tid til å stikke innom noe annet enn generell.. Men jeg er litt lei alt tullet nå så jeg kommer nok luskende tilbake hit[;)]

ORIGINAL: Sara73

Så kos da!!!
Uff,ikke alt i livet som skal være enkelt...Men livet går jo videre![:)]
Hvor gamle er de to andre dine igjen,forresten!?

De er 5år og 3,5år[:)]

Back
Topp