Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Star83
Skytte76- fant jeg på generell, tror ho kommer innom![;)]
Snart2- mener jeg å ha sett...[8|]
Lena28- har jeg ikke sett!
*Kanskje vi skulle ha laget en liste over alle her inne,og ført opp om vi er aktive eller ikke!?[8|]
ORIGINAL: skytte76[:D] Har også hatt eksamen nr 2 av 4 idag og tror det gikk glimrende[:)]
ORIGINAL: ~Fiorelina~
Skytte76- fant jeg på generell, tror ho kommer innom![;)]
Snart2- mener jeg å ha sett...[8|]
Lena28- har jeg ikke sett!
*Kanskje vi skulle ha laget en liste over alle her inne,og ført opp om vi er aktive eller ikke!?[8|]
Kansje det? men, hva er kriteriet for å være aktiv, da? innom et visst antall ganger i måneden eller gjennomsnittlig eller no sånn?[8|]
ORIGINAL: skytte76
Nå fant jeg endelig veien inn hit til januarklubben etter å ha tatt et lite hint fra Star83[;)] Skal prøve å være mer aktiv her inne fremover. Her er forresten alt bra og ting har fått rutine og frøken egen rytme. Heldigvis er den ganske lik vår egen og hun sover hele natten[:D] Har også hatt eksamen nr 2 av 4 idag og tror det gikk glimrende[:)]
ORIGINAL: Sara73
Så kos å bli savnet da! Har vært her lite den siste tiden, etter at vi opplevde en stor tragedie i nær familie. Ellers går det i ett med tre små og ikke minst med treningen i forhold til bekkenplagene.
Men dere skal vite at når jeg tar meg tid å komme innom, så prioriterer jeg januarklubben!
ORIGINAL: snusken
Heisann!
Han får både pupp, flaske og velling og legger godt på seg, men er jo bare rett over 5 kg nå da for han har jo en del å "ta igjen" etter de 6 ukene hvor han ikke la på seg!
ORIGINAL: Sara73
Så kos å bli savnet da! Har vært her lite den siste tiden, etter at vi opplevde en stor tragedie i nær familie. Ellers går det i ett med tre små og ikke minst med treningen i forhold til bekkenplagene.
Men dere skal vite at når jeg tar meg tid å komme innom, så prioriterer jeg januarklubben!
Så kos da!!!
Uff,ikke alt i livet som skal være enkelt...Men livet går jo videre![:)]
Hvor gamle er de to andre dine igjen,forresten!?