Savner et tegn...

return

Mamma til 3 i september
Skulle så gjerne kjent et spark eller fått et lite tegn på at babyen lever og har det bra! Er 16 uker og har ikke hørt hjertelyd eller vært på ultralyd enda... Er nr. 3...og er så bekymret denne gangen. Ingenting som tilsier at noe er galt annet enn at jeg ikke har kjent spark, men tenker likevel veldig på det...

Uff.. ikke greit å gå med sånne følelser..
Nå har jeg både sett og hørt lille i magen. Men er 2 gangs og 18 uker i morgen og kjenner ingenting enda... kan jo hende du har morkaken foran også, da kjenner man det vel ikke like godt om lille skulle sparke..
Plutselig så får du en dult skal du se :)

Kjedelig å ha det sånn. Vil ikke skremme deg men jeg hadde det som deg i første svangerskap.
Kjente etter bevegelser og fikk vite at jeg hadde hatt ma på oul. Synes at det var så fælt at i dette svangerskapet har jeg skaffet meg angelsound så nå kan jeg sjekke hjertelyd når jeg føler for det.

Håper at alt er bra med den lille og at du kjenner bevegelser snart :)

Føle med dæ! Kan du ikkje dra til legen å få dem til å sjekke hjertelyd? :-)

Her kjente æ bevegelsa for mange uke sia.. vet att det va baby da æ dytta i magen å fikk respons igjen... detta e maaange uka sia... har ikkje kjent nokka mer.. men va hos legen å ho fant sterk å tydelig hjertelyd der inne med en gang! Æ vet ikkje om d går men kanskje morkaka d flytta på sæ å ligg foran?

Kan jo hende den gjør det på dæ? Æ ville værtfall tatt en tur t legen så æ fikk roa over mæ :-) alt e nok bra ska du se :-)

Føler på det samme som du. Jeg har vært på ul og sett lille og jeg har Doppler, men fordi morkaken ligger foran så er det vanskelig å finne hjerterytmen til lille da hjerterytmen i morkaken overdøver lille sin. Kjenner heller ikke bevegelse enda og er 17+4....

Jeg føler så med deg!! Dette er min fjerde og jeg har ALDRI kjent liv før etter OUL.. Forstår ikke hva som feiler meg, greier bare ikke koble.. Nå kjenner jeg etter hele tiden, kanskje kjenner jeg en dult men så går de jo flere dager og da er det nok ikke sannsynlig at jeg kjenner lille i det hele likevel.. Blæh...

Føler med deg! Men med dei to første kjennte jeg ingenting før etter oul! Nå er jeg 18 uker og har kjent de en stund! Men de kommer jo veldig ann på hvordan morkaken ligger osv:) så er sikkert ingen ting gale :)

Var inne og leste i går og da stod det på uke 16 at en fleregangsfødende kan kjenne det fra uke 16. Det betyr jo ikke at man automatisk vil kjenne det. Kjente det så fryktelig tidlig med nr. 2, så er nok derfor jeg kjenner ekstra etter denne gangen. Prøver å slappe av og tenke at alt er bra. Alle tegnene på graviditet er der jo fortsatt, og jeg våkner opp med en knallhard kul på magen som jeg har lest flere har gjort her.
Dansesnuppa, det må ha vært forferdelig å oppleve på ultralyd...var det ingen tegn på at du hadde MA tidligere? Det er absolutt skrekken å oppleve...
Jeg er forresten 16.4 nå.

Skulle så gjerne kjent et spark eller fått et lite tegn på at babyen lever og har det bra! Er 16 uker og har ikke hørt hjertelyd eller vært på ultralyd enda... Er nr. 3...og er så bekymret denne gangen. Ingenting som tilsier at noe er galt annet enn at jeg ikke har kjent spark, men tenker likevel veldig på det...

Jeg hadde det sånn i uke 17...fikk plutselig panikk fordi jeg ikke hadde kjent noe...! Fikk komme til jordmor og høre hjertelyd midt i påsken, og det roet meg :) ...etter det kunne jeg bare glede meg til OUL :) anbefaler deg det samme :)

Jeg er 19+1 og begynte å kjenne liv sist uke så det kommer plutselig ;) Nå kjenner jeg masse! Så ikke fortvil jenter!

Back
Topp