Savner en ting hos mannen

Bymusa

Elsker forumet
Mannfolket har en STOR feil! Han er B-menneske han og.

Det er like forbanna irriterende, hver forbanna helg. En dag å sove lenge på, det er ikke nok!

Jeg trenger mere søvn.

Og hva er vitsen med å gi to B-mennesker to barn som er A-mennesker...

Jeg er så trett trett trett!

Hehe..stakars dokk[:D] Her e det eg så e A menneske og mannen B(men han har heldigvis blitt mye bedre itte me fekk barn)[:D] Snuppå e en goe blanding....me står opp alle sammen på likt kver helg[:D]

Jeg er så utrolig drittlei av å stå opp tidlig 6 dager i uken. Det er greit nok i ukedagene, men helgene er helt grusomme. Ikke får vi gjort noe fornuftig heller, for alle er bare trette og sure, og vil sove.

Jeg gleder meg så utrolig til ungene er så store at de kan stå opp selv.

AKKURAT likt hos oss[&o]
Problemet er egentlig ikke at jeg trenger mer søvn, men at jeg trenger søvnen på en annen tid på døgnet. Ikke fra 22-06, men helst fra 02-10... Finnes ikke trøtt på kvelden.

Og det med at barne blir A-mennesker, er sikkert det samme som at minus + minus = pluss...

ORIGINAL: Natural Beauty

Da legger du deg litt tidligere på kvelden, funker bra det:)

Hehe, det er jo nettopp DET som er problemet med å være b-menneske.
På kvelden er jeg LYS våken.

ORIGINAL: MorTil2Gull

[:D] du er ikke alene[8D]

Jeg er skikkelig B menneske jeg, alene med 4 barn som er A mennesker. Vesla på snart 3 er ekstrem.. Dagen starter kl 5 -6 hver eneste morning [8D] Og hun har jeg 100% av tiden.. 

ORIGINAL: Natural Beauty

Da legger du deg litt tidligere på kvelden, funker bra det:)

Det hjelper litt. Men uansett hvor tidlig jeg legger meg, så er jeg aldri klar for å stå opp klokken 6. Kunne glatt ha sovet til 10-12, selv om jeg legger meg klokken 19 dagen før.

Hadde jeg visst bedre, så hadde jeg aldri funnet meg en mann som er B-menneske[8D]

Jeg vil tippe skilsmissestatistikken blandt småbarnsforeldre som er B-mennesker, er betydlig høyere enn de som er A-mennesker[8D]

vi er å begge b å har to a barn[&:]
denne helga er det ikke serlig helg uansett.. mannen jobber hele helga så jeg er oppe med ungene halv 7 å han går på jobb halv 8

Her er jeg a-menneske og gubben b... Heldigvis er guttungen et sted midt i mellom, så han somer gjerne til kl 08 og da er det ikke noe problem for meg å stå opp[:)] Gubben står vel bare opp med han hvis jeg er sjuk eller er ekstra sliten, men det gjør liksom ikke noe. For jeg klarer ikke sovne igjen når jeg først har våknet av at guttungen skravler i senga si..

Hva er jeg da, jeg legger meg tidlig å VIL sove lenge (men gjør det aldri, i ukedagene står jeg opp 06.00).. ?? [8D][:)]

ORIGINAL: NySkatt

Hva er jeg da, jeg legger meg tidlig å VIL sove lenge (men gjør det aldri, i ukedagene står jeg opp 06.00).. ?? [8D][:)]

a[:D]

Back
Topp