savner en liten baby.....

Babyx7

Forumet er livet
savner en liten en..... Adrian er blitt så stor nå, vil ha han liten mye lenger.........[&:]

Har lyst på en nusselig liten baby som forblir liten[:)]

Haha....ganske rart at man synes en baby på 6 måneder er stor. har jo ikke barn enda, så jeg synes det er så vanskelig å sette seg inn i. jeg synes de er små så lenge jeg!!

Tenk på alt det morsomme ungene dine gjør når de er større da....

Klem, M

Blir helt babysyk når jeg ser gravid-mager jeg. Nå har jeg en mage selv, men når ungen er ute og barnet blir noen måneder eldre, blir jeg helt babysyk av magene igjen [:D]

Da er det jo bare å lage en til da[:D]! Ser du er godt i gang.... Så tett blir det omtrent her i gården også.

ORIGINAL: lena83

ja den tia der dei e pitte små baby går så alt for fort.. hehe selv om jacob bare har bikka to mnd så e han stor for alderen så .. å jeg har sagt det er sisst ungen her i huset buhu...

Jeg skal iallfall ha flere, men vil vente en stund. Etter å ha gått høygravid to sommere på rad frister det ikke en gang til.... Iallfall ikke enda[;)]

ORIGINAL: lena83

hmm spørs om jeg er veldig baby syk om en 10 år er da bare snart 33 å er ikke forseint da hehe

Alle sier til meg at når jeg allerede har to barn og kun er 20 år kan jeg rekke å få MANGE barn.....[:)]

Back
Topp