SAVNER EN DEL NOV MAMMAER.....

unemoren

Forumet er livet
Er en god del nov mammaer som ikke er her inne..savner de..........håper de snart kommer innpå[:D][:D][:D][:D]

Det er nok lett for at det går nokre dagar før ein får logga seg på igjen etter fødselen, ja. [:)] Men dei kjem nok etter kvart, tenker eg. Det begynner vel å bli tommare i Termin i november også? Eg gler meg til alle er samla igjen.  

Hvis ikke denna ungen kommer ut snart, så blir jeg ikke november-mamma.... [:(][:(]

du må være her for det om nurkebaby du har jo vært med oss hele tiden..........
ja skal bli godt å få alle samlet igjen[:D][:D]

Ja, håper ikkje de forsinn fra oss sjølv om det kanskje ender med desemberbaby. Må i alle fall stikke innom her også!! Vi som er så greie, meiner eg, kan jo ikkje forlate oss! [:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

sant det!!! [:D]
Kommer nok til å henge her for det.... syns det blir helt feil å bytte forum... er jo her med dere jeg hører hjemme!!! [:D][;)]

Vi savner dere inne på termin forumet og!!!!!!!!!!! X'er alle armer og bein (eller kansje ikke bein...[8D]) for at lille nurket vil ut nå i november!!!!!!

ORIGINAL: andri

Vi savner dere inne på termin forumet og!!!!!!!!!!! X'er alle armer og bein (eller kansje ikke bein...[8D]) for at lille nurket vil ut nå i november!!!!!!

Tenker dei aller fleste "fødselsstartetips" er i bruk, ja. [:)]

jeg melder meg inn her som novembermamma. Simen skulle ikke komme før i desember men hadde det travelt og kom 9. november. en sterk og frisk kar som vokser og blir større for hver dag:) Han hadde det travelt og kom tre uker før termin:)

ORIGINAL: NurkeBaby

Hvis ikke denna ungen kommer ut snart, så blir jeg ikke november-mamma.... [:(][:(]

Kajsa er født i oktober, men jeg rikker meg ikke fra novemberforumet så det så!!!
Det syns jeg ikke du heller skal.

Blir vel ingen novemberbaby på meg heller[X(][X(] Nå er jeg 9dager på overtid, og kjenner iiiingentiiing!! Har to dager på meg ... skyyyndte meg!![;)]

ORIGINAL: susien

Blir vel ingen novemberbaby på meg heller[X(][X(] Nå er jeg 9dager på overtid, og kjenner iiiingentiiing!! Har to dager på meg ... skyyyndte meg!![;)]

Om du så føder i februar har du bare m å holde deg her!!!

ORIGINAL: leoleo

ORIGINAL: NurkeBaby

Kajsa er født i oktober, men jeg rikker meg ikke fra novemberforumet så det så!!!
Det syns jeg ikke du heller skal.

Sign - samme her!

ORIGINAL: leoleo

ORIGINAL: susien

Om du så føder i februar har du bare m å holde deg her!!!

Jaaa er du gaal... kan jo ikke flytte over til en "fremmed" mnd!!![&o][:D][;)] Vil være her jeg!!!

Back
Topp