Savner du noe fra tiden før du fikk barn?

Det jeg savner mest er den fryktløsheten jeg hadde. Ikke at jeg trodde jeg var udødelig, men jeg syns alt som var gøy var verdt risikoen. Nå føles det ikke lenger slik, fordi jeg for alt i verden vil se barna mine vokse opp, og at de skal ha mammaen sin i livet sitt ❤️
 
Jeg savner å kunne være mer spontan med venninner..! Savner å kunne ringe en venninne for noen gode glass vin på brygga på varme sommerdager og all latteren det medførte!
 
Savner å kunne sove så lenge jeg ville på morgenen.
Og så savner jeg å kunne få hvilt skikkelig når jeg er syk. Nå tar jo en forkjølelse dobbelt så lang tid fordi jeg ikke får tatt det med ro.
 
Må være frihet og muligheten til å faktisk ligge på et mørkt rom med kald klut da migreneanfallene herjer som verst.
 
Og som jeg savner å ikke spise sjokolade i smug!!!!
 
Savner du noe spesielt med tiden før du fikk barn?

Selv kan jeg savne å ha den friheten til å kunne gjøre litt mer det jeg vil når jeg vil :p
Som bare å dra på butikken sent på kvelden om jeg skulle ha noe og mannen ikke er her.
Kan ikke forlate sovende barn liksom :p
Men alt i alt er jo barn mer enn verdt det for meg! :)
Jeg elsker alt med å være mamma! Føler meg som ei maskin! Det eneste jeg savner er kroppen min...... føler meg såpas utilpass at jeg helst ikke vil dra plasser hvor jeg kan møte bekjente... dra ut på byen foreksempel.. savner å kunne pynte meg og faktisk se/føle meg sexy!
 
Sove ut og våkne uthvilt :)
At man har ro til å være syk(og bli frisk) når man er syk...
 
Savner å kunne dra ut av huset ila 2 min med bare mobil og nøkler, og uten å måtte huske bleier, våtservetter, skift, rikitge klær til været, vogn etc.
 
Søvn, og å kunne stikke ut på kvelden med kjæresten min uten å måtte styre masse for å få barnevakt og slikt. Tenker på å kunne gå en spontan tur sammen liksom :p
 
Savner at vi kunne være mer spontan! Eller savner jeg absolutt ingenting, elsker å være mamma!!
 
Savner litt å kunne være litt mer spontan på en del ting vi gjorde før vi fikk barn. Men ikke noe det ikke var verdt og ofre:)
 
Akkurat nå savner jeg og reise hvor jeg vil. Men det går seg jo til etterhvert som ungene blir eldre :) det er ikke nødvendigvis det at ungene stopper oss fra og reise, men jeg orker ikke å dra på lang ferie når jeg alltid er trøtt og sliten.. så å sove litt mer sammenhengende savner jeg også :p
 
Egentlig ikke, har en type som tar vare på meg, og gir meg extra avlastning hvis jeg skulle trenge det. Så er heldig med det:happy:
 
Back
Topp