Savner du magen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Savner ikke magen og det å være gravid[emoji23][emoji23] Jeg hadde mye plager under graviditeten, og var i bedre form rett etter fødsel enn før[emoji28][emoji173]

På en rar måte, selv om det var ganske så tungt .. Tror ikke jeg skal bli gravid igjen, selv om mannen mener vi må få en hel haug... :confused:

Jeg er blandt dem som ønsker å trene bort babymagen allerede, og den kan ikke bli borte fort nok :rolleyes: er jo bare en stor klump «deig» o_O

Vil ikke akkurat si at jeg savner det siden jeg er så glad for at hun endelig er her, men jeg gleder meg virkelig til neste gang :) håper jeg får et like enkelt svangerskap da som jeg hadde nå.

Nei, det gjør jeg ikke... begge svangerskapene har vært skikkelig tøffe. Med store tunge mager.

Absolutt! Til tross for risikosvangerskap, mye bekymringer og mye plager og vondter så elsket jeg å gå gravid og savner jeg det veldig! Og er kjempetrist at det ikke blir fler! Har fire nå og er sterilisert

Savner den overraskende lite, trodde jeg ville savne det mer. Stortrivdes som gravid helt frem til den siste måneden hvor alle plagene meldte seg samtidig :wideyed: veldig godt å se at kroppen begynner å ligne mer og mer på "meg selv" igjen :-)

Savner den absolutt ikke.. mye bedre nå når hu er her og jeg kan bevege meg som jeg vil uten vondter her og der[emoji3]

Savner du magen og det og være gravid? ;)
Av en eller annen grunn har jeg virkelig kjent på savnet av magen nå. Ikke misforstå, enda koseligere å ha lille på utsiden, men er jo så magisk tid; ventingen, alle spark og planleggingen. Første graviditet klarte jeg ikke å vente med å bli ferdig , syns spesielt siste mnd varte eeeevig....., mens nå har jeg virkelig kost meg med magen. Noen andre som har kjent på savnet ? :)

Kjente mer på savnet de første 2 ukene men dabbet mer av. Kommet tilbake der jeg innså at jeg var svørt plaget(men laaangt de mange andre he rinne) i forhold til mitt første, at hvis jeg noen gang skal bli gravid igjen å håper jeg så inderlig at det er mer likt første enn det siste....va sykmeldt fra uke 16 så det tærer på det også. Men savner å kjenne sparkene og litt det at det var kun meg og ham, ikke det at jeg ikke trives med å ha ham ut for det er det beste. Men er den spenningen og litt den kontakten en mor og et ufødt barn har sammen som er så fint ut et svangerskap ❤

Aldeles ikke. :p
Elsker å ha han på "utsiden".
Mye koseligere å faktisk kunne se han og stryke han på kinnet. Kysse han på nesen. :)

Skal ha flere unger, men savner ikke magen.

Back
Topp