Savner du å gå gravid?

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Kommet til det stadiet nå. Savner virkelig å gå gravid :( ingen nære er gravide men folk jeg kjenner kjenner folk som er gravide...

2015? ♡

Ja jeg savner det. Synes det var heilt supert å Være gravid :D gleder meg til neste gang.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja jeg savner det. Synes det var heilt supert å Være gravid :D gleder meg til neste gang.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Godt vi er flere :)

2015? ♡

Uff nei.. hehe har hatt plager fra uke 5 til slutten i alle svskapene! Så savner ikke det.. men selvfølgelig, savner litt den spenningen av å høre hjertet og de første sparkene da:)

Til tross for bekkenlåsning og vonde spark i ribbeina, så gleder jeg meg til å gå gravid igjen! Jeg synes det er deilig å ha kroppen min tilbake der den var, men synes det var såå koselig å gå gravid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei det gjør jeg ikke. mine 2 første sv.skap var uten bekymringer men etter jeg mistet i uke 14 så ble mitt siste sv.skap preget av bekymringer fra dag 1 til den dagen han var ute.. var hele tiden redd for at det skulle gå galt osv.. så jeg er glad jeg ikke skal ha flere :) det var jo kos med spark osv, men det er mest slitsomt å være gravid ;)

Jaaa savner det skikkelig! ;) Gleder meg til neste gang :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

NEI!! Savner ikke å gå gravid... og i hvertfall ikke plagene det bar med seg... :(
aldri mer.....

NEI!! Savner ikke å gå gravid... og i hvertfall ikke plagene det bar med seg... :(
aldri mer.....
Huff :(

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3

Ja.. Kan nesten ikke vente til vi kan prøve igjen. Må nok tilbake i jobb først. Men det var så spennende og stas å være gravid at jeg gleder meg masse

Sent from my iPhone using BV Forum
Koselig å lese :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3

Back
Topp