Savner dere.....???

tipp

Forumet er livet
Savner der magene deres?Jeg savner ikke min.Er så glad for å være ferdi.Så deili å få Melinda ut.Hun er så god[:)]

Ogå må jeg bare få skryte littegranne. Jeg veier nå 8,5 kgmindre enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Er så glad

Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke kommer til å savne magen min. Den er jo bare i veien, og jeg går på do hele tida!!!!!!

8,5 kg?????  Hvordan har du fått til det? Gratulerer med vekttapet!!! Jeg hadde hvertfall 15 kg for mye på kroppen før jeg ble gravid, trenger sårt noen tips til hvordan du klarte det...... HELP HELP!!!!!!!!!!

[:)][:)][:)][:)]

Savner ikke magen...men sparkene av og til[:)]

Har selv gått ned en del...ikke helt sikker på hvor mye...men buksene mine sitter ikke like stramt lenger og beltet har jeg måttet lage 3 nye hull på[;)]

Nei magen savner jeg ikke i det hele tatt.. eller kanskje bittelitt.. hehe..
Før var jeg stolt over magen min, men nå.. fysj.. hehe.. men deilig å slippe den tunge magen.. [:)]

Gikk på vekten her i går, hadde ikke tatt av mer enn 4 kilo [:(], men så har jeg fått veldig mye vann i kroppen, så det veier vel litt det også??? hehe.. satser på det.. pluss jeg har fått noene skikkelig store meloner.. hehe..

Det er så gøy å gå ned i kg. men det må jo være den ammingen som gjør det. Det er så digg. Har gått ned 14 tilsammen[:D][:D] Joho...

Kjente det sparket igår jeg og....Det var litt merkelig, men er glad det ikke er noen inni der som vil ut. Også er jeg så glad for at sambo og jeg er enige om at vi ikke skal ha fler barn.

Livet er herlig dere.[:)] Også er det sol og 7 grader her i Bergeni tilegg til alt annet positivt. 

Litt rart at den bare er borte.. trodde det skulle ta lengre tid.. men er jo litt godt å slippe den oxo.. savner den ikke.. Mye bedre å ha gullgutten i armene [:D]
Gikk på vekta istad.. gått ned 13 kg..[:D]

Savner ikke magen, deilig å kunne ligge som jeg vil når jeg sover (de øyeblikkene det varer).
Men har fortsatt 10 kg som skal bort!!

Back
Topp