Savner dere!

Sharon

Elsker forumet
Savner dere jenter!
Synes det nye forumet er kjipt og det er blitt så dødt her etter at de skiftet forumet ut.
Håper alle har det bra.
Ha en fin sommer alle sammen!

Noen som skal til dyreparken i kristiansand forresten?

Stor sommerklem fra Sharon og minien

heeeeeei!

savner deg også!

dette forumet suger bigtime, og jeg blir mindre og mindre glad i det... menmen...
skjønner hvorfor de måtte bytte, men læll da gutt.

vi henger litt på face, men der er jo ikke du :(

vi har det egentlig veldig bra om dagen :)
jobber og jobber og jobber... hehe og så er det litt organisering av hvem som skal ha Ellie, og evt barnevakt. menmen, penger må til, og når vi begge jobber ugunstige tider, så blir det sånn.

ingen planer om kristiansand...
er en smule langt... menmen...
vi har egentlig INGEN sommerplaner, og jeg er såååå rastløs og feriesyk :(

hvordan går det med lillemann og alergiene ?

KLEEEEM

Heipådeg

Går bare fint her :)  Er ikke så veldig aktiv selv, og ser det er mye mindre aktivitet her etter det nye forumet kom ja.

Vi skal ha visning i morgen på huset vår, så om vi er like heldige som naboen her og fikk solgt dagen etter, så tenkte vi å dra en tur til dyreparken neste helg .
Så de hadde ledige hotellrom neste helg hverfall.

Ha en fin sommer du og :)

Hadde planer om det, men fyfaen så dyrt det er der. Fant ut at det er billigere eller mer lønnsomt med 14 dager i syden på billig tur. sett flere steder det har hvert fly tur retur med hotell til under 2000. så det frista litt mer egentlig.
Så blir heller Langedrag eller andre små dyreparker:) Så sparer vi kr.sand turen.

men ferie blir det, men vi vet ikke helt hva og hvor, men hjemme blir jeg ikke :)
du må ha en knall ferie sharon med minin og din kjøre :)håper alt er bra med deg. ja her er det dødt altså.

vw*engel skrev:
heeeeeei!

savner deg også!

dette forumet suger bigtime, og jeg blir mindre og mindre glad i det... menmen...
skjønner hvorfor de måtte bytte, men læll da gutt.

vi henger litt på face, men der er jo ikke du :(

vi har det egentlig veldig bra om dagen :)
jobber og jobber og jobber... hehe og så er det litt organisering av hvem som skal ha Ellie, og evt barnevakt. menmen, penger må til, og når vi begge jobber ugunstige tider, så blir det sånn.

ingen planer om kristiansand...
er en smule langt... menmen...
vi har egentlig INGEN sommerplaner, og jeg er såååå rastløs og feriesyk :(

hvordan går det med lillemann og alergiene ?

KLEEEEM

Nei, face er jeg ikke på og ikke kommer jeg heller tror jeg.Så det så:P

Allergiene er så og si ved det samme, men en ny stor blodprøve ga utslag på grenseverdi til cøliaki og noe greier med stoffskiftet.....JIPPI, NOT......
Legen sa vi ikke skulle ta på vei og nye blodprøver er tatt for å se om det er falsk allarm eller om tiltak må tilemoticon
I så fall må gluten også kutteshelt ut...HJELP!

Kjipern at du ikke har planer om dyreparken da, hadde vært artig å sagt hallo.
Håper den rastløse damen finner på noe da

Trine83 skrev:
Heipådeg

Går bare fint her :)  Er ikke så veldig aktiv selv, og ser det er mye mindre aktivitet her etter det nye forumet kom ja.

Vi skal ha visning i morgen på huset vår, så om vi er like heldige som naboen her og fikk solgt dagen etter, så tenkte vi å dra en tur til dyreparken neste helg .

Oioi!
Hvordan gikk visningen?
Må holde oss oppdatert, er jo innom en sjelden gang.
Lykke til med hus salg
Du får skrike ut om du knne tenke deg å si hei i dyreparken.

Knall park, utrolig fint og greit for barn.

*Prinsessa skrev:
Hadde planer om det, men fyfaen så dyrt det er der. Fant ut at det er billigere eller mer lønnsomt med 14 dager i syden på billig tur. sett flere steder det har hvert fly tur retur med hotell til under 2000. så det frista litt mer egentlig.
Så blir heller Langedrag eller andre små dyreparker:) Så sparer vi kr.sand turen.

men ferie blir det, men vi vet ikke helt hva og hvor, men hjemme blir jeg ikke :)
du må ha en knall ferie sharon med minin og din kjøre :)håper alt er bra med deg. ja her er det dødt altså.

hvor søker og leter du da?
jeg kunne også tenkt meg å reist, men gubben er lite glad i varme...

men, spørs om det blir en liten hyttetur i sverige...
og bjørneparken på flå, det hadde vært morro :)

Hei Sharon!!

Jeg er ekstremt lite her inne. Før måtte jeg inn flere ganger om dagen, og nå kan det gå ukevis mellom hver gang.

Utrolig synd å høre om de nye blodprøvene da :( Håper det er falsk alarm!! Krysser fingrene for det. Må jo være grenser hva et og samme barn skal få stakkars. Har dere mye allergi i familien?

Vi skal til Legoland i august, og så blir det kanskje også dyreparken 5-7 aug. Skal reise med noen andre så må ha alle avklaringer på plass først.

Kan du ikke sende meg mail adressen din på pm så kan jeg maile deg om det blir noe av :)

STOR KLEM!!

vw*engel skrev:

*Prinsessa skrev:

hvor søker og leter du da?
jeg kunne også tenkt meg å reist, men gubben er lite glad i varme...

men, spørs om det blir en liten hyttetur i sverige...
og bjørneparken på flå, det hadde vært morro :)

du jeg søker ikke på noe. sett flere sånne klipp i vg og andre aviser. frister jo såååå å reise. ja her blir det tur til bjugn kanskje, gudbrandsdalen flommer jo over, så vet ikke om det blir noe der eller så blir det tur i sverige. alltid så koselig der. sommerstuga eller noe hehe:P åååå jeg vil på ferie nååååå

*Prinsessa skrev:

Skjønner at syden frister mere ja.
er er vi litt skeptiske pga av all allergi, så småturer er fint
Det er jo kjempe dyrt å feriere i NOrge, nesten sykt.
Ha en super dupper ferie du også.
Skulle du komme mot disse trakter så hyl ut.

Klem

eLLe*meLLe skrev:
Hei Sharon!!

Jeg er ekstremt lite her inne. Før måtte jeg inn flere ganger om dagen, og nå kan det gå ukevis mellom hver gang.

Utrolig synd å høre om de nye blodprøvene da :( Håper det er falsk alarm!! Krysser fingrene for det. Må jo være grenser hva et og samme barn skal få stakkars. Har dere mye allergi i familien?

Vi skal til Legoland i august, og så blir det kanskje også dyreparken 5-7 aug. Skal reise med noen andre så må ha alle avklaringer på plass først.

Kan du ikke sende meg mail adressen din på pm så kan jeg maile deg om det blir noe av :)

STOR KLEM!!

Har du fått pm eller melding av meg?
Skjønner minimalt av dette forumet, har i alle fall prøvd å sende deg en melding.

Sharon skrev:

eLLe*meLLe skrev:
Hei Sharon!!

STOR KLEM!!

Har du fått pm eller melding av meg?
Skjønner minimalt av dette forumet, har i alle fall prøvd å sende deg en melding.

Ikke fått pm nei :(
Håper de snart kan få orden på hvilke innlegg som har fått nye tråder jeg.
Irriterende forum, ikke blir det bedre heller synes jeg.

Møkkaforum, ass. Det henger. ser ikke hvilke tråder som er nye. Pm er bare tull...

Innrømmer at det nå går lang tid mellom hver gang jeg er innom, enda jeg faktisk er veldig mye på pc for tida...

Håper du kommer på Face etterhvert, Sharon ;) kan jo begrense både innhold, eventuelle bilder og hvem som blir venn..

Ellers, tilbake til spørsmålet: Vi vurderte dyreparken siden min kjære har et søskenbarn som bor i Kristiansand, men fant ut at det blir for dyrt i år likevel...

Her blir det Amadeusparken (kort kjøretur herfra), sikkert en tur eller to til Vassfaret Bjørnepark i Flå (siden det ikke er så grusomt langt å kjøre fra der svigers og mamma/pappa bor).
Ellers tror jeg vi skal en tur til Halden for å se på gråtass, svinger vel da innom Fredrikstad for å besøke brodern og familie.. Og så over svenskegrensa og opp igjen hit via Charlottenberg.. Tror jeg..

Vi har i grunn bare snakket løst om småturer, siden vi skal male hus i sommer (hvis det bare kan bli litt opphold og varme.....)

lyst på et sommerbesøk?? :D
*frekk* hehehe

Sharon skrev:

Trine83 skrev:
Heipådeg

Oioi!
Hvordan gikk visningen?
Må holde oss oppdatert, er jo innom en sjelden gang.
Lykke til med hus salg
Du får skrike ut om du knne tenke deg å si hei i dyreparken.

Knall park, utrolig fint og greit for barn.

Fikk desverre ikke solgt 
Blir ny visning nå på søndag, om ingen vil kjøpe da, så legger vi salget på hylla til etter ferien.
Vurderer litt om vi skal reise neste helg heller nå .

Kose dere masse i parken!!  

jeg er her aldri lenger!!! så merker jeg har lite å gjøre på kveldene nå jah :P hehe!
men jeg har bytta ut babyverden med gåturer istede! går tur hver kveld etter mini har sovna:)

men assa.. ja.. jeg hater det nye forumet!

i sommmer blir det jobb, jobb, jobb! får besøk av svigers en uke i juli! thats it! og til og med da skal jeg jobbe :P

håper alle får en fantastisk sommer:)

Back
Topp