Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heeeeeei!vw*engel skrev:
savner deg også!
dette forumet suger bigtime, og jeg blir mindre og mindre glad i det... menmen...
skjønner hvorfor de måtte bytte, men læll da gutt.
vi henger litt på face, men der er jo ikke du :(
vi har det egentlig veldig bra om dagen :)
jobber og jobber og jobber... hehe og så er det litt organisering av hvem som skal ha Ellie, og evt barnevakt. menmen, penger må til, og når vi begge jobber ugunstige tider, så blir det sånn.
ingen planer om kristiansand...
er en smule langt... menmen...
vi har egentlig INGEN sommerplaner, og jeg er såååå rastløs og feriesyk :(
hvordan går det med lillemann og alergiene ?
KLEEEEM
HeipådegTrine83 skrev:
Går bare fint her :) Er ikke så veldig aktiv selv, og ser det er mye mindre aktivitet her etter det nye forumet kom ja.
Vi skal ha visning i morgen på huset vår, så om vi er like heldige som naboen her og fikk solgt dagen etter, så tenkte vi å dra en tur til dyreparken neste helg.
Så de hadde ledige hotellrom neste helg hverfall.
Ha en fin sommer du og :)
Hadde planer om det, men fyfaen så dyrt det er der. Fant ut at det er billigere eller mer lønnsomt med 14 dager i syden på billig tur. sett flere steder det har hvert fly tur retur med hotell til under 2000. så det frista litt mer egentlig.*Prinsessa skrev:
Så blir heller Langedrag eller andre små dyreparker:) Så sparer vi kr.sand turen.
men ferie blir det, men vi vet ikke helt hva og hvor, men hjemme blir jeg ikke :)
du må ha en knall ferie sharon med minin og din kjøre :)håper alt er bra med deg. ja her er det dødt altså.
vw*engel skrev:
Hadde planer om det, men fyfaen så dyrt det er der. Fant ut at det er billigere eller mer lønnsomt med 14 dager i syden på billig tur. sett flere steder det har hvert fly tur retur med hotell til under 2000. så det frista litt mer egentlig.*Prinsessa skrev:
Så blir heller Langedrag eller andre små dyreparker:) Så sparer vi kr.sand turen.
men ferie blir det, men vi vet ikke helt hva og hvor, men hjemme blir jeg ikke :)
du må ha en knall ferie sharon med minin og din kjøre :)håper alt er bra med deg. ja her er det dødt altså.
hvor søker og leter du da?
jeg kunne også tenkt meg å reist, men gubben er lite glad i varme...
men, spørs om det blir en liten hyttetur i sverige...
og bjørneparken på flå, det hadde vært morro :)
Hei Sharon!!eLLe*meLLe skrev:
Jeg er ekstremt lite her inne. Før måtte jeg inn flere ganger om dagen, og nå kan det gå ukevis mellom hver gang.
Utrolig synd å høre om de nye blodprøvene da :( Håper det er falsk alarm!! Krysser fingrene for det. Må jo være grenser hva et og samme barn skal få stakkars. Har dere mye allergi i familien?
Vi skal til Legoland i august, og så blir det kanskje også dyreparken 5-7 aug. Skal reise med noen andre så må ha alle avklaringer på plass først.
Kan du ikke sende meg mail adressen din på pm så kan jeg maile deg om det blir noe av :)
STOR KLEM!!
Sharon skrev:
Hei Sharon!!eLLe*meLLe skrev:
Jeg er ekstremt lite her inne. Før måtte jeg inn flere ganger om dagen, og nå kan det gå ukevis mellom hver gang.
Utrolig synd å høre om de nye blodprøvene da :( Håper det er falsk alarm!! Krysser fingrene for det. Må jo være grenser hva et og samme barn skal få stakkars. Har dere mye allergi i familien?
Vi skal til Legoland i august, og så blir det kanskje også dyreparken 5-7 aug. Skal reise med noen andre så må ha alle avklaringer på plass først.
Kan du ikke sende meg mail adressen din på pm så kan jeg maile deg om det blir noe av :)
STOR KLEM!!
Har du fått pm eller melding av meg?
Skjønner minimalt av dette forumet, har i alle fall prøvd å sende deg en melding.
Sharon skrev:
HeipådegTrine83 skrev:
Går bare fint her :) Er ikke så veldig aktiv selv, og ser det er mye mindre aktivitet her etter det nye forumet kom ja.
Vi skal ha visning i morgen på huset vår, så om vi er like heldige som naboen her og fikk solgt dagen etter, så tenkte vi å dra en tur til dyreparken neste helg.
Så de hadde ledige hotellrom neste helg hverfall.
Ha en fin sommer du og :)
Oioi!
Hvordan gikk visningen?
Må holde oss oppdatert, er jo innom en sjelden gang.
Lykke til med hus salg
Du får skrike ut om du knne tenke deg å si hei i dyreparken.
Knall park, utrolig fint og greit for barn.