Savner dere!!!

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har flyttet over til mai klubben(da terminen min ble flyttet fra 28 april til 3 mai) men der er det så fryktelig stille.... Nesten ingen som gidder å engasjere seg.... er lei meg for at jeg måtte flytte over!!!! [:(] Skulle så gjerne ha vært her sammen med dere. Jeg kommer nok til å stikke innom dere maaaaaaaaaange ganger. Det er jo her det skjer[;)] Klem!!

Hei!

I noen kulturer er sikkert 3 mai egentlig i april, så jeg synes du skal henge her med oss istedet! Jeg har termin 30 april, så jeg er her på nåde! [:D]

[:D]Velkommen "hjem" Dite[:D]Jeg burde sikkert være i maiklubben,for jeg regner ikke med at Alexander gidder å komme ut før minst en uke på overtid.Men,termin er 25 april,så da så!!! Er morsomt å følge med på de som skal ha baby sammtidig som en selv[:D]
Det er nå man merker hvor fort teknologien utvikler seg. Da jeg skulle ha Michael var det ikke noe sånn som nettsider for gravide,faktisk ikke mange som hadde internett hjemme heller.... Lenge leve fremskrittet!!! Teknologi- HURRA!! Det eneste jeg mangler nå er å leie inn en som kan føde i stedet for meg.(nb! Gruer meg ikke ,men gleder meg ikke heller...Gleder meg til jeg er ferdig jeg[8|])

Bare bli hos oss, du. Vi to hadde jo i utgangspunktet samme termin, men etter UL ble jeg flyttet ni dager andre veien (til 19. april) og regnes altså som overtidig akkurat fra din nye termindato. Jeg håper (og tror) jo at go'jenta skal komme innen den tid, da!

Back
Topp