Savner dere festing på nyttårsaften?

cathkal

Gift med forumet
Noen som savner skikkeli fest med venner på nyttårsafta, den tida uten barn?[8D]

Må inrømme jeg til tider savner det,men samtidig synes jeg det er ekstremt koseli feire med min lille familie..er stolt over ha det slik også..

Men må si at når jeg logger meg på facebook å ser min venner skal ut på fest så kan jeg på en måte kjenne litt misunnelse..[8|]

Jeg fester når jeg ikke har ungen ja...bortsett fra idag da,når ingen har tid til meg.

Nei. Syntes alltid festen på nyttårsaften ble nedtur uansett, så det savnes ikke! [:)]

Never!

Synes nyttårsaften er skikkelig oppskrytt jeg!

I kveld skal vi bare være hjemme.. kose oss.. se litt på tv.. lage god middag.. og se raketter[;)] HELT PERFEKT[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Nei. Syntes alltid festen på nyttårsaften ble nedtur uansett, så det savnes ikke! [:)]

Har ikke barn enda, men vi fester ikke allikevel,hehe[:)]

Blir 8 nære venner hjemme hos oss, drikker litt og koser oss[:)]

nope[:D]

Har snuppa annenhver nyttårsaften så da har jeg annenhvert år til meg selv og vennene mine, og andre året koser jeg meg med snuppa mi[:)]

nei ikke egentlig, syntes den dagen bare var mye styr og ble ikke sånn KJEMPE gøy uansett.
men akkurat i dag når sambo jobber og jeg er alene her med marcus så savner jeg litt det sosiale.

Har aldri festa på nyttårsaften men hadde planer om det i år helt til jeg oppdaga at jeg har jobbe helg og sa ja te å begynne på jobb halv 8 i morra tidlig[8D]

Snuppa er hos faren annahvert år og er der i år så om 2 år er sjangsen der igjen så får se da[8D]
Så ikke noe savn nei, men må si jeg heller skulle hatt noen venner som hadde hatt tid til meg selv om jeg er uten partner og forblir edru i dag..

har aldri likt å feste, og drikker ikke alkohol (ikke kristen eller noe, bare liker ikke smaken). Men kommer meg nok ut en eller annen gang i natt, har barnevakt i et par timer[:)]

Kjenner jeg savner det litt ja. Ben vet det blir en hyggelig kveld her hjemme også.

Savner vel egentlig mest det å bli bedt med kjenner jeg...

savner ikke festingen egentlig....sist jeg festet var nyttårsaften 06 så kan nesten ikke huske det:)
Når man har familie er det mye viktigere å feire nyttårsaften med de enn å sende de vekk for å feste.. er jo en familie dag føler jeg.

Nja, både og! Nyttåraften var jo litt oppskytt, men jeg hadde så flotte veninder og vi hadde det alltid så utrolig gøy sammen uansett, så det savner jeg når jeg ser de yngre på facebook skal ut i kveld[:D] men har det jo veldig fint med familie også og ville ikke byttet!
Og fordelen er at jeg slipper å starte det nye året driiiit fyllesyk! Eller full haha[:)][8D]

nei, i grunnen ikke. Har i grunnen ikke hatt det store behovet for å feste i det hele tatt de siste årene.[:)]

Det var morsomt det året jeg var nettopp fylt 17, fordi de andre skulle drikke. Jeg fikk ikke lov å drikke av min far :D men var med på festen fordet.

Det året vi var 18 var det driiiitkult å være ute på byen, men da vi var 19 var det skikkelig nedtur, av en eller annen grunn. Jeg var jo allerede muslim, men ble med ut på byen, så i tillegg til at de andre var ravefulle, var jeg klin edru og syntes bare alt var en smule teit hehe.

Savner det ikke i det hele tatt[:)] Men så er alle vennene mine ferdig med den tiden de også[:D]

Savner det. Men det har vel noe med at 90% av mine nærmeste venninner fester. Så jeg hører om planlegging, antrekk, festen og alt fra 1 mnd før nyttår til langt uti januar. 

Back
Topp