Savner den gode formen og magen min..

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
Jeg trente regelmessig,gikk birken på ski og fikk endelig magen og kroppen jeg hadde drømt om på lenge nå rett før jeg ble gravid. Så ble jeg veldig uventet gravid mens jeg gikk på p piller. Kvalmen og energiløsheten tok bort all treningslyst,og magen er allerede deigete og ser ut som 6 mnd på vei på kveldstid... Kjenner jeg blir nedfor og lei meg nå som vi er på ferie,gledet meg så lenge til å gå i bikini og fine kjoler,men nå vil jeg bare gjemme meg og sliter med synet mitt på kroppen min.. Håper gravidmagen vil komme fort...

Dagens huffeinnlegg fra meg..

Men er i lisboa,vakreste byen jeg har vært i,koser jo oss,men kroppen popper opp i tankene stadig vekk... handler meg kjoler for å skjule magen,men kan ikke bade i kjole

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Kan tro det er kipt for deg den følelsen :/
Men må bare prøve å tenke positivt :D Det er jo et lite nurk det inne, tro når det kommer ut :D <3
Kos deg på ferie, så håper jeg du føler deg bedre snart :D

Jeg har også hatt problemer med selvfølelsen. Er til vanlig godt trent, med magemuskler... Nå er magen blitt bollete :P har ikke lagt på meg et gram, men denne oppblåstheten gjør at magen står rett ut. Gleder meg også skikkelig til det er en babymage der, så kanskje det blir litt enklere å aksepterer at kroppen endrer seg og at mirakler skjer inne i magene våre :)

Så helig å vite at kroppen din KAN kome tilbake til "seg sjølv",og at DU har klart å gjennomføre det!!! Eg er imponert og stolt på dine vegner! Min kropp bærer forsatt preg av svangerskap, og magemusklar kan eg visst sjå langt etter... ( dei er laaangt der inne)
Håper du klarer å kose deg på ferien!!
Kanskje du kan "belønne" deg sjølv med å handle noken herlige mammaklær som "ingen" heime vil ha maken til :) Eller frisørtime? Føler meg alltid freshere etterpå...
Og sååå herlig når babymagen endelig kjem :)

Du har et veldig godt utgangspunkt for å komme raskt tilbake i form etter fødselen. Sånn tenker jeg. Jo bedre form man er i under svangerskapet, jo enklere er det å komme raskt tilbake i form. Men jeg skjønner godt følelsen din når du har trent så masse og fått den kroppen du er fornøyd med.

Back
Topp