Savner bestefaren min jeg

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
med tanke på tråden til Nikki... jeg var skikkelig bestefarjente, var der hver dag og spiste kamferdrops og kokesjokolade ! hehe.. han var så snill han .. når han døde så holdt han bestemor i handa å sa " eg elsker deg" også sovna han inn ! nydelige mennesker !

tipper han er stolt nå som yngste jenta hans står på arbeiderpartiet si nominasjonsliste til kommunevalget til høsten [:)]

[:(]

Besteforeldre er gull(mange av de)

Ta vare på de gode minnene, det gjør jeg med mine minner og tykk og god bestemor, som lagde svele og varm sjokolade [:D]

Helt enig, uten de vet jeg ikke! Bestefaren min bor i Kina han, men vi prater stadig på mail[:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

med tanke på tråden til Nikki... jeg var skikkelig bestefarjente, var der hver dag og spiste kamferdrops og kokesjokolade ! hehe.. han var så snill han .. når han døde så holdt han bestemor i handa å sa " eg elsker deg" også sovna han inn ! nydelige mennesker !

tipper han er stolt nå som yngste jenta hans står på arbeiderpartiet si nominasjonsliste til kommunevalget til høsten [:)]

det er sånn man bare ser på film!! *sukk*

ååhhhhh=(
kjenner til den. savneer min morfar veldig mye..

sa han det til henne før han døde,herlig menneske. noe av det flotteste man kan si før man forlater denne verden da..[:(]

ORIGINAL: *Nikki*

ååhhhhh=(
kjenner til den. savneer min morfar veldig mye..

sa han det til henne før han døde,herlig menneske. noe av det flotteste man kan si før man forlater denne verden da..[:(]

ja, det var så rart for virka som han skjønte at nå var det snart slutt...

Back
Topp