Savner å ligge godt om natten

Frk.85

Forelsket i forumet
Ser frem til jeg kan begynne å ligge på magen igjen, føler jeg aldri finner noen god liggestilling lenger. Våkner om morgenen stiv og støl i kroppen fordi jeg ikke får ligget slik jeg ønsker. Kjenner det spesielt godt i ryggen. Flere som har det slik?

Jah.. Det merker jeg også godt om dagen. Er så sliten av den elendige nattesøvnen jeg får for tida. Og hvis jeg faktisk finner en grei stilling, så våkner han lille i magen til live og begynner å tromme. :p Hehe.. Det skal ikke være greit!

Ja, dårlig søvn her også.. Ligger alltid på magen, men nå går ikke det lenger. I tillegg så er jeg oppe å tisser flere ganger iløpet av natta. Skjønner ikke at det er mulig å produsere så mye urin, på så kort tid:p

ja for meg føles det ut som jeg har leddgikt.Styrer først veldig for å komme meg ut av senga.og når jeg endelig er ute av senga er jeg stiv som en stok.Tror det må være ett komisk syn og se meg stå opp..hehehe :)

Jeg skriver under her... Nattesøvnen er heller miserabel for tiden, bekkenvondt, ryggvondt, turbo-lillebror. Jeg klarer ikke å finne noen gode stillinger, klarer ikke å snu meg eller stå opp normalt. Alt er et slit. Men nå har jeg bare 39 dager igjen til termin! Ikke så lenge igjen til jeg kan sove fornuftig =)

Helt enig ! Gleder meg veldig til å kunne sove på magen igjen selv !
Begynner og bli sliten av å ikke kunne ligge på magen og våkner hver gang jeg snur meg pga at magen blir klemt ....
Heldigvis ikke så lenge igjen :D

Jeg får ikke sovne hvis jeg ikke kan sove på sidene,så for meg er det ikke noe problem. Men det er egentlig do besøka og å komme seg opp og ned av senga som er verst nå,føler jeg nesten tisser på meg bare jeg beveger kroppen min.

Er så godt å se det er flere, jeg er ofte oppe å drikker vann på natta, er så tørst til tider selv om jeg drikker mye i løpet av dagen. Er ikke så mye på do om natta egentlig, verst om dagen egentlig, føler ikke at jeg gjør noe annet enn å gå på do. Heldigvis jobber jeg ikke mer enn to dager i uka nå, og det bare korte dager. Prøver å få gått meg en tur eller beveget meg hver dag, for å holde plagene i sjakk og for å samle energi.

Absolutt! Du er ikke alene:) men av alle ting så kan jeg ligge litt på ryggen igjen..det har jeg ikke kunnet på lenge :/

Jeg sover nesten ikke om natten. Gleder meg til å kunne ligge på magen igjen :)

Har ikke den beste natte søvnen jeg heller. Men er oppe kl 6.30 hver dag og sover ikke på dagen så noe søvn blir det nå :)

Du er ikke alene. Jeg er stiv og støl når jeg står opp. Men først er det en evig kamp bare å komme seg ut av sengen så klart, så må jeg støtte meg langs vegg og soveromsmøbler før stivheten gir såpass slipp at jeg kan gå selv :p

Våkner hver gang jeg skal snu meg pga. bekkenvondter, eller jeg må på do. Jeg gleder meg ubeskrivelig til å kunne bevege meg uten smerter igjen! Og å få sove på magen :)

Ikke gled dere for tidlig til å sove på magen, da.. Ømme fulle melkepupper setter dessverre en effektiv stopper for det en stund...
Side: Samme her! Jeg har ikke kunnet ligge på rygg på flere måneder, men nå går det litt innimellom, det er deilig =)

Uff i natt har jeg ligget våken i to timer, var oppe på do og da fikk jeg ikke sove igjen, hadde så vondt i beina og alle steder i kroppen, fant ikke en god liggestilling i det hele tatt. Hadde vondt i bekkenet når jeg la meg i går kveld, men det lindret med varmeflaska, så på morgenen i dag fylte jeg den igjen og fikk sovet noen timer. Men er så plagsomt å ligge å kjenne på at man må på do hele tiden.

ja for meg føles det ut som jeg har leddgikt.Styrer først veldig for å komme meg ut av senga.og når jeg endelig er ute av senga er jeg stiv som en stok.Tror det må være ett komisk syn og se meg stå opp..hehehe :)

Akkurat slik har jeg det også! Utrolig irriterende og ubehagelig. Måtte faktisk spørre legen om han trodde det kunne være ett tegn på leddgikt (siden jeg har mange med leddgikt i familien..).
Gleder meg til permisjon så jeg slipper å "krangle" meg ut av senga på morgenen for å komme meg på jobb.

Back
Topp