Savn..

Jade<3

Forelsket i forumet
De siste dagene har jeg savnet familien min i Norge som bare pokkern.
Skulle ønske sønnen min kunne få bli kjent med dem, her i USA har han en bestemor, og en tante. Ingen av dem setter noe særlig pris på han. Her om dagen skulle tanta passe han 2 timer, og bak ryggen vår ringte hun til tanta si for å spørre om hun kunne passe han istedet for.. Blir så lei meg når det er så åpenlyst at de ikke setter pris på han.. For det er så urettferdig siden min familie i Norge kunne drept for å få passet han i en times tid.. Men de har ikke muligheten til det. På facebook skriver tanta til sønnen min at han ser stygg ut på bilder etc. Jeg blir lei meg, for i mine øyne er han den vakreste.. Hvordan kan noe si noe sånt om en som en liksom er så glad i?? [:(]

Og når de behandler han sånn, savner jeg Norge og familien min enda mere!!
Jeg planlegger allerede at vi skal flytte til Norge igjen når mannen min har fått bachelor graden sin i sykepleie.. Det skal bli deilig.. [:)]

herregud for noen tanter!!!!!! jeg hade gitt dem inn, det går ikke ann og oppføre seg sånn..jeg  skjønner godt at du blir lei deg hvem haddeikke blitt det, det er ditt eget kjøtt å blod...gutten din er kjempe pen! ingen barn som er stygge!
 Kommer sambo din fra usa ? hvor i usa er det dere bor?

Huff så trist! Merkelig oppførsel av tanta! [8|] Blæh, prøv å overse dem og kos dere sammen dere tre! [:)] Har mannen din mye igjen av bachelorgraden sin?

Også får vi tenke på at vi er heldige i våre dager som har skype og messenger med videokonferanse. Det synes besteforeldrene i Norge er veeeeldig stas! (Jeg bor også i utlandet nemlig)

Han har ca 3 år igjen.. Så blir en stund til..
Ja skype og messenger er redningen.. Og lillemann blir så glad når han får se tantene sine i Norge, og for ikke å snakke om bestemora si :D hehe

Takk Dollygirl, jeg syns han er søt, og det er ikke koselig når noen sier han ser stygg ut :(
Skal overse dem jeg.. er ikke snilt av dem iallefall...

For en merkelig oppførsel da!! Og å publisere slik "baksnakking" på Facebook er tyder da heller ikke på spesiellt utviklede antenner. Også si slikt om den nyyydelige gutten din -idioter! Deres tap.
Ja godt man har Skype om ikke annet, og kanskje du og poden skulle unne dere en liten ferietur til familien?!

Neimen herregud??[&:] det var da umoden og merkelig oppførsel fra nær familie... Marcus er jo VAKKER, hvordan kan de si noe på det liksom ??[8|][&:] Spesielle mennesker[:-]

Fullt forståelig at du har et savn etter de hjemme da ja, ser bare hvor mye ungene her koser seg med besteforeldere og familien på begge sider hele tide, som forguder dem... er jo strengt tatt sånn det SKAL være[:-]

Nei, stor klem til deg, og håper dere kommer dere til Norge raskest mulig[:)][:)]

Nei fyttikatta, at det går ann.. Sender deg en stooor klem og håper denne tanta tar til fornuft og åpner øynene sine snart. Marcus er jo bare så utrolig nydelig!![;)]

ORIGINAL: Lussa88

Neimen herregud??[&:] det var da umoden og merkelig oppførsel fra nær familie... Marcus er jo VAKKER, hvordan kan de si noe på det liksom ??[8|][&:] Spesielle mennesker[:-]

Fullt forståelig at du har et savn etter de hjemme da ja, ser bare hvor mye ungene her koser seg med besteforeldere og familien på begge sider hele tide, som forguder dem... er jo strengt tatt sånn det SKAL være[:-]

Nei, stor klem til deg, og håper dere kommer dere til Norge raskest mulig[:)][:)]

sign[:)]

ORIGINAL: Rapunsel

Nei fyttikatta, at det går ann.. Sender deg en stooor klem og håper denne tanta tar til fornuft og åpner øynene sine snart. Marcus er jo bare så utrolig nydelig!![;)]

Sign [:)]

Dere har en smellvakker gutt, det må du aldri betvile!!
Skjønner ikke hvordan man kan få seg til å si noe slikt, og vertfall ikke om et lite barn.
Alle kan vi jo ikke se perfekte ut til enhver tid, men synes ALDRI man har rett til å kalle et annet menneske, spesiellt ikke et barn for "stygt".. Sjokkert!

Skjønner godt du lengter hjem til familie når hans familie er slik!
Vil virkelig anbefale deg å snakke med din kjære om dette, om flytting ect slik atdere er på samme side..
At du ikke fantaserer å planlegger også plutselig faller alle drømmer i grus..

Sender deg en stor klem[:)]

ORIGINAL: Rapunsel

sign:):)

Herlighet, blir helt satt ut...!!! Hvordan kan noen skrive slikt??! [:o] Utrolig dårlig gjort å finne annen barnevakt bak ryggen din ja... huff..
Forstår godt du savner familien din..
Hadde sagt skikkelig i fra til dem jeg, de kan jo ikke oppføre seg slik!

Og Marcus er jo bare kjempe nydelig!! [:)][:)]

Drittkjerring! [:@] Ho hadde fått høre det hvis ho prata om ungen min hvertfall!!
Marcus er jo bare sååå nydelig! <3 Utrolig vakker! [:)]

Skjønner godt at du lengter etter din egen familie.. Man vil jo så klart være hos de som setter pris på en og løfter en opp, i stedet for å være hos noen som ikke kunne brydd seg mindre..

Unnskyld meg, men fy faen! Det e det sykeste! Hadde blitt så forbanna, for det første e gutten din skikkelig skjønn og det andre så burde folk ha mer vett i hovet!!

Uff, skjønner deg godt. Tror aldri jeg kunne flyttet til et annet land i en så viktig del av livet mitt[&:]

Blir deilig å komme til norge igjen da ihvertfall[:)]

ORIGINAL: Lussa88

Sign <3

Back
Topp