savannah

Julita

Forumet er livet
Min Kasper ser avartar-bildet av deg og K&M, og sier "ååå - se mamma, der e du å æ å lillebror" [:D]. Min K er også schvær på kikkert-laging under bildetakning for tiden [8D][:D]

ORIGINAL: lillemeg85

ORIGINAL: ~savannah~
Men jeg er litt nysgjerrig på hvordan du ser ut jeg da, har sett deg på et bilde men det poffa du bort til dagen etter.... Kan du ikke legge ut et bilde til da?

Jaaaaa!!!! Jeg vil også se! Hehe..

Jeg også!!

*knis*
Min Kasper ser ut som han lille alene hjemme-uwæææh'en på de fleste bildene nå for tiden, men kikkert-øyne er også en schleger, håper han vokser det av seg til konfirmasjonsbildene skal tas [8D][:D]
Skal se om jeg finner ett bilde av moi etter at jeg har fått K i seng [8D]- hvis ikke får dere bare smøre dere med tålmod og vente til el grande tromsø-treff på torsdag [8D] jeg og maikaen skal sååå knipse bilder [8D][:D]

Me&Sivert.

Og det freeeakiaste bilde av Sivert evver [8D]

søta [8D] 

så lenge de ikke arver mitt verste trekk aka hengedinglemagen min, så kan de godt ligne på meg altså 

du å de bildan på skjeiva[8D]

men ja! d blir maaaaasse bilda når vi ska på mensen treff[8D][8|]
(huske å ladde kamrabatterian)

ORIGINAL: maikaen

du å de bildan på skjeiva[8D]

men ja! d blir maaaaasse bilda når vi ska på mensen treff[8D][8|]
(huske å ladde kamrabatterian)

æ ska nu ta et par nyydelie påskjeiva-bilda a dæ mens du inntar blårockburgern din [8D]
*lade,lade,lade* [8D][:D]

æ vart litt kvalm a betegnelsn mensen-treff, forresten - men det går sekkert over

æ trur æ dør

men ja... bilda av når vi et burger må vi ha[8D]

æ trur æ dør

æ har ganske stor munn når æ gapa

ORIGINAL: Julita

æ trur æ dør

æ har ganske stor munn når æ gapa

lækkert