Saueskinn

SukkerSøt

Glad i forumet
Juli13-jentene
Husker det var en tråd om det tidligere her men fant ut det var lettere å lage en ny en å leite :p

Har vasket det i maskin før men er noen år siden så har glemt ut igjen hvilket program jeg tok det på... Og hvordan er det å ta det i tørketrommelen etterpå?
Noen som har noen gode tips? :) :)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Jeg har kort håret skinn. Jeg vasket det på 30grader finvask med milo. Kastet det så i tørketrommelen sammen med noen tennisballer:) ble fint og mykt når det var ferdig:) trengte ikke lang tid i tørketrommelen:)

termin 21.07.2013

Hmmm, må ut og kjøpe tennisballer en dag... :)
Hvis bare mannen snart husker å ta hjem esken med saueskinn, dyner og vognposer som står lagret på jobben hans. Jeg har mast et par uker allerede...

Kjører mitt på ullprogram og en tur i tørrern det går såå fint!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Er det likt å vaske og tørke vognposer foret med saueskinn?

Kommer litt an på ullet tror jeg. Jeg har eget vaskemiddel for ubehandlet ull kjøpt på nøstebarn. Det skinnet tåler ikke milo..

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Da er det ut å kjøpe tennis baller i morgen ;) har satt på første maskin med babyklær i dag og hjelp nå gikk det mer opp for meg at det snart kommer en ny baby :) skal hente den nye vognen i morgen så da blir det vel enda mer virkelig :)
Skal prøve å få det meste klart denne uken med innhandling og pakking av bag slik at jeg kan bare slappe av og nyte de tre siste ukene :)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Jeg vasket mitt fra Kid på ullprogram som det stod at det tålte, med Milo. Tok det så i tørketrommel på et eller annet litt mer skånsomt program enn skaptørt+, og nå er ulla myk og fin, men skinnet knusktørt. Luktet heller ikke noe særlig godt av det etter det ble vasket, for å si det sånn :P Våt sau!
Skal prøve å få kjøpt lanolin eller noe på helsekosten og smøre det.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Back
Topp