sauefell baby

nikkeline

Andre møte med forumet
Lurer på hva dere andre har kjøpt av skinnfeller. Er det spesielle feller som er bedre enn andre, feks lengde på pels? Jeg har fått anbefalt en som selges nøstebarn, men syns de er litt kjipe sånn rent utseendemessig. Kunne godt tenkt meg noe alla spælsau (stor grå/svart/brun med lange hår) en får kjøpt på husfliden.
 
Noen med erfaringer?
 
vi har fått en hjemmelaga (?) skinnfell vi[:)]
nyslakta og preparert, liksom, hehe[:D] den er helt hvit.
 
Har ikke nå erfaring me det fra før. Mamma sku kjøp den som e på nøstebarn, til mæ.
 
har en hvit ganske kort håret jeg...vet ikke om noe er bedre enn noe annet!
 
Vi har et lammeskinn, og skal kjøpe et til på Rene's. Er lyse og litt kjedelige, men er redd de på Husfliden snøsser mye?? [8|] Veldig fornøyd med det vi har (er korthåret) men skal ha et lenger nå til den eldste, og så skal det være midt i mellom langt og kort..
 
Hvis du skal ha det i sengen eller vognen bør det være korthåret. Skinn med lang pels samler opp for mye smuss pluss at ungen kan synke for langt nedi såvidt jeg har hørt. Har det fra nøstebarn til eldstemann og har kjøpt et på litt tilbud fra Barnashage.no til han som kommer nå. Det siste lukter litt sau, så jeg håper det lufter seg ut...
 
Da ser det ut til at nøstebarn er en vinner:)
 
Heldiggriser som har fått egne "hjemmelagede" skinn!!
 
Jeg er en gås hva er du?
 
Back
Topp