Satte inn to egg i dag

1Hege

Forelsket i forumet
I dag var vi å satte tilbake to egg[:)]
Begge hadde "bare" delt seg i to enda når dem satte dem inn, men legen hadde god tro på at det skulle gå bra. (Han ga meg ikke falske forhåpninger altså)
Har eggene dere har satt inn delt seg i fire før tilbakesettingen eller?
Venter spent på svar!![;)]

1. gang delt i fire = gikk ikke bra
2. gang delt i to= Frida ble resultatet

Lykke til![:D]

Kor spennande!

Når eg fekk satt inn egg no hadde begge delt seg i fire... Veit framleis ikkje korleis det har gått!
Sist var det eine delt i tre og det andre i fire - mista i 6.veke.

Legane veit no kva dei drive med!  Då er det berre å kome seg gjennom dei neste vekene før testing [;)]... Skal du gå i full jobb eller?

Hei[:)]
Jeg fikk sykmelding en uke, så jeg skal ikke på jobb før neste tirsdag[:D]
Det er godt, synes jeg. Vi har ei datter på nesten 8, så jeg er opp om morgenen fordi. Så har jeg hele dagen for meg selv, godt altså[:)][:)]
Men det går for en tid, så neste tirsdag er det sikkert godt å begynne på jobb igjen.
Enn du, jobber du?
Når skal du teste deg?
Det er bra spennende dette her altså[;)][;)]

Eg er faktisk 100% sjukmeldt ut fyste veka i juni... Stressar alt for mykje, so legen syns det var best.  Krangla ikkje på det!  Eg skal teste på fredag so det er ikkje so altfor lenge til, men timane går seint og eg helde på å klikke [;)]. Vi er no månge her inne som kan krysse fingrar for kvarandre no [:D]

Ååå så spennande!!

Bare tre dager igjen du no til testinga, jeg har 12 [8|]

Vil bare ønske dere masse lykke til og håper at en spire har kloret seg fast......
Jeg veit akkurat hvordan dere har det i denne ventetiden.....og den er laaaaaaaaaang!

Lykke til!

Back
Topp