Satte du bilde inn i avisa?

Tenkte du på for å annonsere det nye familiemedlemmet?

Nei, det ble helt glemt. Da fotografen var på sykehuset så var det Medisintid på intensiven. Vi skulle sende inn da vi kom hjem men det gikk i glemmeboken :p

Vi hadde egentlig glemt det. Men det var flere i familien som maste om å "når kommer bildet!?" Så da gjorde vi det.
Denne gangen kommer vi nok til å gjøre det med en gang :P

Ja, jeg sendte inn via nettet. Må kontakte avisa selv om de skal komme på føden .

Ja. Men hadde ikke fått beskjed på barsel om når fotografen var der så ordnet det selv når vi kom hjem :)

Gjorde ikke det, måtte kontakte avisa selv om dem skulle komme på sjukehuset så det ble litt glemt.

Ikke med nr en, følte ikke for å annonsere svart på hvitt at jeg hadde fått unge med han som er faren. Men sendte inn selv med nr to :-)

Vi tok bilde selv da vi kom hjem og la det inn hos lokal avisen på nett.

Ja, brukte et bilde vi hadde tatt selv. La det ut et par uker etter fødselen. Mamma maste mye om det, også for at min bestemor som ikke eier pc skulle få se en annonse i avisen ; p Kjekt i ettertid da når vi også fikk tatt vare på et par aviseksemplarer som skal brukes i album. Kommer til å gjøre det samme med lillebror, bare han kan bestemme seg for å komme ut av magehula si ! :)

Nei. Tror det kun var fotografering 1 dag i uka, så gadd ikke.

Ja. Vi jobber begge i avisen, så det var liksom ikke noe annet alternativ. ;)
Og generasjonen over oss er avislesere, så det var mange som så annonsen.

Nei, ingen grunn egentlig... Ble bare ikke til at vi gjorde

Nei jeg ønsket ikke det:) jeg liker ikke å "brette" livet mitt ut på den måten:p

Back
Topp