I mine beregninger skulle jeg være 7+4 i dag. Gledet meg som en liten ungen til ul. Så det med en gang han starta, at noe ikke var som det skulle;( var en fostersekk. Med noe i, men det var sååå lite;( kunne se ut som om det var et bankende hjerte der, men det var det. Jeg skal tilbake på mandag for å se om det har vokst. Kan ikke skjønne at dette skal kunne gå bra. Han sa han hadde et lite håp, men det har ikke jeg nå. Han så også en stor blodansamling, så venter bare på blødning egentlig.
Hvordan fungerer en MA ? Jeg måtte jo ta en test nå, og den viste 3+. Følt meg så innmari gravid, med masse symptomer.
Noen som har noen erfaringer å dele?
er så takknemlig for de tre friske barna vi har, men dette var tøffere enn jeg hadde trodd ;(
Beklager rotete innlegg
Hvordan fungerer en MA ? Jeg måtte jo ta en test nå, og den viste 3+. Følt meg så innmari gravid, med masse symptomer.
Noen som har noen erfaringer å dele?
er så takknemlig for de tre friske barna vi har, men dette var tøffere enn jeg hadde trodd ;(
Beklager rotete innlegg

Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men med førstemann ble jeg satt 14 dager tilbake.. skjønner fortsatt ikke helt hvordan fordi det var kun 1 gang jeg kunne blitt gravid iløpet av 3 mnd siden mannen da var borte.. var noe med at den hadde gått i dvale (husker vagt for er jo 14 år siden).. så kan det være noe slikt da?!