Satt ut etter ul i dag

Smash1234

Glad i forumet
I mine beregninger skulle jeg være 7+4 i dag. Gledet meg som en liten ungen til ul. Så det med en gang han starta, at noe ikke var som det skulle;( var en fostersekk. Med noe i, men det var sååå lite;( kunne se ut som om det var et bankende hjerte der, men det var det. Jeg skal tilbake på mandag for å se om det har vokst. Kan ikke skjønne at dette skal kunne gå bra. Han sa han hadde et lite håp, men det har ikke jeg nå. Han så også en stor blodansamling, så venter bare på blødning egentlig.
Hvordan fungerer en MA ? Jeg måtte jo ta en test nå, og den viste 3+. Følt meg så innmari gravid, med masse symptomer.
Noen som har noen erfaringer å dele?
er så takknemlig for de tre friske barna vi har, men dette var tøffere enn jeg hadde trodd ;(
Beklager rotete innlegg

Håper dette skal gå bra, har desverre ingen erfaring eller anbefalinger å komme med :Heartred

Leit at du hadde en slik opplevelse... har desverre ingen svar til deg jeg heller :sorry: Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men med førstemann ble jeg satt 14 dager tilbake.. skjønner fortsatt ikke helt hvordan fordi det var kun 1 gang jeg kunne blitt gravid iløpet av 3 mnd siden mannen da var borte.. var noe med at den hadde gått i dvale (husker vagt for er jo 14 år siden).. så kan det være noe slikt da?! :sorry:
Håper på gode nyheter mandag ihvertfall :Heartred

Tenker at noen fostre utvikler seg saktere en normalt uten at det trenger å være noe galt. Men bare en tanke, ikke noe jeg veit. Det jeg derimot veit er hvordan det er å ha en MA. da var fosteret dødt og vi oppdaget det nesten to uker senere. Så aldri hjerte slå. Om du så hjerte slå er jo det positivt.

I mine beregninger skulle jeg være 7+4 i dag. Gledet meg som en liten ungen til ul. Så det med en gang han starta, at noe ikke var som det skulle;( var en fostersekk. Med noe i, men det var sååå lite;( kunne se ut som om det var et bankende hjerte der, men det var det. Jeg skal tilbake på mandag for å se om det har vokst. Kan ikke skjønne at dette skal kunne gå bra. Han sa han hadde et lite håp, men det har ikke jeg nå. Han så også en stor blodansamling, så venter bare på blødning egentlig.
Hvordan fungerer en MA ? Jeg måtte jo ta en test nå, og den viste 3+. Følt meg så innmari gravid, med masse symptomer.
Noen som har noen erfaringer å dele?
er så takknemlig for de tre friske barna vi har, men dette var tøffere enn jeg hadde trodd ;(
Beklager rotete innlegg

Hei! Leit å høre at du opplever dette. Lrysser selvsagt fingrene for deg.

Jeg hadde en MA i 2013. Jeg var på TUL i uke 10, da var det kun fostersekk og livmor som hadde vokst som vanlig, men ingen barn der i det hele tatt. Veldig sjeldent det skjer, men det skjer. Følte meg veldig gravid. Legen sa jeg kunne gått helt til uke 18 uten å vite noe, så er glad jeg slapp det i det minste. Kroppen ordnet ikke opp selv, så jeg måtte ha to runder med medisinsk abort for å nullstille kroppen. Det var tøft.

Krysser fingrene for deg, men selvsagt også kanskje lurt å forberede seg på at det kanskje ikke går veien, de har jo ofte rett, de legene... Sender deg en god klem! :Heartred

Jeg har 11 ma bak meg...
Var det bankende hjerte?
Om du har hatt en ma kan du velge mellom cytotek tabletter eller utskraping i lett narkose. Cytotek har lagt igjen rester hos meg så endte opp i narkose likevel.. har fått automatisk narkose etter eget ønske hver gang etter ubehagelige opplevelser med cytotek.
Tiden etter en ma er kjempe tøff med alle forventninger og ting en har sett frem til. Oppfordrer deg til å være åpen å snakke med folk om det. Det er det som har hjulpet meg❤️
Masse lykke til på mandag! Krysser alt jeg har dor dere!

Uff! Ingen råd å gi, men masse varme tanker og lykke til!!!

Jeg opplevde ca. det samme! trodde jeg var 7 uker da jeg dro på ultralyd. Der så vi absolutt ingenting annet enn plommesekken, og jeg hadde hatt blødninger så følte meg ikke sikker på hva som var greia. Kom tilbake to uker senere, og fikk da se hjertet som banket! Da fikk jeg høre at jeg var 6+6! Hadde da også i mellomtiden hadd en relativt stor blødning! Så krysser fingrene for deg!

Back
Topp