Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som er satt tilbake på tul?
Ifølge mine beregning er jeg 8+5. Men Tul 7+2.
Forholder meg litt til min uker fram til tul i uke 11-13.
Hvis tul stemmer så ble jeg gravid to dager før jeg fikk positiv test.
Jeg ble satt tilbake 1 uke på tidlig ul, ca uke 7-8. Men valgte å bare følge menstermin. Det er ofte vanskelig å måle så tidlig ble jeg fortalt. Når vi var på UL i uke 12 ble jeg bare det satt tilbake 3 dager, så følger det nå
Veeeel... ifølge menstermin sku eg vært 11+2, mine beregninger 8+5, men tul sa at eg i dag e 8+0. Går ut fra tul siden eg veit at menstermin ikkje stemme i det heile ska te Bergen om 1,5 veke så får me sjå ka dei seie då
Sniker fra februar Har uregelmessig mens og usikker på menstermin. Fikk en TUL rundt uke 6-7 som sa jeg var 6+3. På privat TUL i det jeg trodde da ble uke 11+0 ble jeg satt frem til 12+1. Er veldig usikkert på så tidlig ultralyd som i uke 6-7, babyen er jo mindre enn en bønne og det er utfordrende å måle helt riktig (UL er 2D mens baby er 3D).. ville ikke bekymret meg for det, og avvent heller til en senere TUL nærmere uke 12-13
Da jeg var på ul i uke 7 ble jeg satt tilbake til 6+1, da jeg var tilbake i uke 10 så ble jeg satt tilbake to dager som stemmer kjempe godt! så de vokser veldig i rykk og napp
Ble satt en uke tilbake med førstemann, men ved neste tul så var termin samme som menstermin. På OUL ble jeg satt en dag tilbake, men guttungen hadde ikke intensjoner om å komme ut så jeg ble satt igang åtte dager etter termindato.