Satt tilbake TO(!!!) uker!

SanderEliasSinMamma

Forelsket i forumet
Jadda... fikk tidlig ultralyd og da ble jeg satt tilbake to uker... Fikk positiv test 10. februar, det vil si at jeg var ca 5-8 dager over eggløsning da jeg fikk positiv test, og at jeg hørte hjertelyden første gang i uke 8! går dette virkelig an? kan jeg ta SÅ feil??

tror det er en grunn til at de tar ordiner ul akkurat det tidspunktet de gjør, siden det er da det er lettest å finne riktig termin....

Det kan være at fosteret har vært i "dvale"
I forige svangerskap var jeg på hyppige Ul og ene gangen hadde ikke fosteret vokst noe på nesten 2 uker, så jeg fikk flytta termin, til ett tidspunkt som overhodet ikke var mulig...
Men stå på ditt hvis du menere terminen er helt feil, for det kan få kosekvenser hvis du går mye over tiden....

Ved ultralyd bryr de seg ikke om når siste mens var, kun str på fosteret der og da... Jeg hadde stålkontroll på syklus og alt sånt sist og jeg ble også satt tilbake to hele uker på ultralyd... Min menstermin var 27, UL termin 13. neste mnd og fødte 24... så gikk nesten en mnd på "overtid", selv om det ikke kan regnes sånn... Fikk jo en gedigen unge også da, så håper jeg slipper det denne gangen...

Back
Topp