Satt tilbake på ul + bitteliten blødning

T.C

Flørter med forumet
Hei☺️ Noen av dere har kanskje allerede lest innlegget mitt om at jeg på tidlig ultralyd ble satt tilbake 3 uker og 2 dager forrige fredag.. Bare det i seg selv er jo et dårlig tegn. I går kveld hadde jeg en bitteliten blødning på papiret, men jeg har ikke hatt noen ting etter dette. Jeg tror nok jeg mister, men synes det er så rart at jeg ikke blør mer? Dere som har mistet- tok det lang tid før den ordentlige blødningen kom etter den aller første spottingen? Håper ikke det tar for lang tid om jeg mister.. Synes alt dette er så trist og ubehagelig Skal på ul igjen i morgen for å se om embryoet hadde utviklet seg fra forrige uke..
 
Blødning/spotting trenger jo ikke bety at noe er galt, men slik jeg har forstått din situasjon så er det jo flere ting som spiller inn her..

Ingen svangerskap eller aborter trenger å være like, men jeg kan jo fortelle om min erfaring fra MA i fjor. Jeg hadde noe spotting/småblødninger av og på i 2 uker, fikk beskjed om at dette kunne være normalt og tenkte ikke noe mer utover det da jeg aldri hadde opplevd en SA/MA før. Når det hadde gått 2 uker fikk jeg en større blødning som gjorde meg bekymret, så da ble jeg sendt til ultralyd på sykehuset hvor de oppdaget at embryoet hadde sluttet å vokse i uke 7 (jeg var på det tidspunktet egentlig beregnet til uke 11/12). Deretter måtte jeg gjennom en medisinsk abort, med utskrapning til slutt da alt ikke kom ut..

Nå er jeg 9+4, som er ca. på det tidspunktet blødningene startet for meg sist gang. Og jeg vet i hvert fall det, om jeg begynner å blø igjen (bare den minste dråpe) så kommer jeg nok til å agere på det med en gang. Slik at jeg får ultralyder og det som evnt måtte trenges for å finne ut om noe er galt. Så langt det lar seg gjøre i hvert fall…

Håper så inderlig at det i din situasjon viser seg at alt er i orden i morgen.. og jeg håper uansett at du får mer svar og god oppfølging for veien videre ❤️
 
Hei☺️ Noen av dere har kanskje allerede lest innlegget mitt om at jeg på tidlig ultralyd ble satt tilbake 3 uker og 2 dager forrige fredag.. Bare det i seg selv er jo et dårlig tegn. I går kveld hadde jeg en bitteliten blødning på papiret, men jeg har ikke hatt noen ting etter dette. Jeg tror nok jeg mister, men synes det er så rart at jeg ikke blør mer? Dere som har mistet- tok det lang tid før den ordentlige blødningen kom etter den aller første spottingen? Håper ikke det tar for lang tid om jeg mister.. Synes alt dette er så trist og ubehagelig Skal på ul igjen i morgen for å se om embryoet hadde utviklet seg fra forrige uke..
Hvordan gikk det på ultralyd i dag?
 
Vi var på ultralyd igjen for i forgårs, og fikk beskjed om at embryoet ikke hadde utviklet seg i det hele tatt og hjertet hadde sluttet å slå.. mest sannsynlig rett etter ultralyden uken før. Ble henvist til sykehuset, og de synes ikke at det så ut til at det var på vei ut med en gang. Har derfor fått tabletter nå, så nå fossblør jeg og har kjempe vondt For en grusom opplevelse…
 
Vi var på ultralyd igjen for i forgårs, og fikk beskjed om at embryoet ikke hadde utviklet seg i det hele tatt og hjertet hadde sluttet å slå.. mest sannsynlig rett etter ultralyden uken før. Ble henvist til sykehuset, og de synes ikke at det så ut til at det var på vei ut med en gang. Har derfor fått tabletter nå, så nå fossblør jeg og har kjempe vondt For en grusom opplevelse…
Så urolig trist at dere må gjennom dette :sorry: Jeg håper du får ut alle rester fort og at spiren snart sitter ❤️ Sender en haug med gode tanker.
 
Vi var på ultralyd igjen for i forgårs, og fikk beskjed om at embryoet ikke hadde utviklet seg i det hele tatt og hjertet hadde sluttet å slå.. mest sannsynlig rett etter ultralyden uken før. Ble henvist til sykehuset, og de synes ikke at det så ut til at det var på vei ut med en gang. Har derfor fått tabletter nå, så nå fossblør jeg og har kjempe vondt For en grusom opplevelse…
Åh, jeg er så lei meg for at det gikk sånn for dere :crybaby2
Ta tiden til hjelp og samle dine kjære rundt deg i denne tiden, det er lov å sørge over det som ikke ble noe av nå.:Heartblue
 
Så utrolig trist at du måtte gå gjennom dette, kjære deg! Husk at du har lov å kjenne på sorgen, ikke la noen fortelle deg at det var godt du var så kort på veg! Bruk de rundt deg og ta tiden til hjelp, dette er en tøff prosess å stå i ❤️ Sender deg mange, mange klemmer! ❤️
 
Back
Topp