Satt tilbake på TUL + BPM = 90

Lille-Myyy

Første møte med forumet
Var på tidlig ultralyd i dag. Trodde jeg var 7+6, men ble satt tilbake til 6+1. Skikkelig nedtur. Det ble funnet puls/vi så hjertet slo, men bpm var 90. Hun som undersøkte meg sa ikke noe spesielt, utover at man skal over 100. Har googlet litt i ettertid. Noen steder ser jeg at 90 bpm regnes som normalt, andre steder regnes det som lavt og dårlig tegn. Noen som har noen beroligende ord? Synes puppene har blitt mindre ømme nå også... :(

Var på tidlig ultralyd i dag. Trodde jeg var 7+6, men ble satt tilbake til 6+1. Skikkelig nedtur. Det ble funnet puls/vi så hjertet slo, men bpm var 90. Hun som undersøkte meg sa ikke noe spesielt, utover at man skal over 100. Har googlet litt i ettertid. Noen steder ser jeg at 90 bpm regnes som normalt, andre steder regnes det som lavt og dårlig tegn. Noen som har noen beroligende ord? Synes puppene har blitt mindre ømme nå også... :(

Ikke for å skremme deg men her er min erfaring: var på TUL torsdag sist uke og skulle da være 7+4, men ble bare målt til 6+2. Jordmor fant hjertelyd, men antok mellom 70-80 og skal ligge fra 100 som normalen. Jeg var helg knust og redd. Gikk til gynekolog dagen etter og da fant han såvidt ett foster og sa at dette så veldig dårlig ut. Dagen etter mista jeg alle gravidsymptomer, ikke kvalm lengre og ikke ømme bryst. Imorgen skal jeg tilbake for å starte en medisinsk abort.

Håper ikke du opplever det samme som meg og vil absolutt ikke gjør deg engstelig. Ville ringt legen og fått henvist til gynekolog på dagen for en second opinion. Lykke til :Heartred

Back
Topp