Satt min 1 sprøte

Tinan

Glad i forumet
Ja i dag har jeg satt min 1 sprøyte på meg selv. Å guuud det var forferdelig før jeg endelig klarte å sette den. Satt å gråt å gråt, følte meg så dum å teit, Men ejg var jo livredd. Men den nåla var jop så bitteliten å tynn i forhold til andre nåler så jegkjente ikke stikket, å jeg sprøta væska forsiktig inn. Begynte ikke å sprenge før jeg var ferdig å hadde reist meg. Så jeg er såååå STOLT av meg selv. Beklager men jeg må bAre si det. Ikke alle som er sååå redde som klarer å sette på seg selv. Så jeg er veldig spent på i kveld. Når jeg er aleine og ikke på sykehuset.kunn meg  å den sprøyten.

syns du er veldig tøff jeg!!!!!!!
dette kommer du sikkert til å klare kjempe bra!

er liv redd for sprøyter selv, så er mektig imponert[:)]

Så flink du er! [:D] Tipper det går bedre og bedre for hver du setter! [:D]

bravo bravo bravo:):):) er stolt over deg :)

Nååååh...Ble lei meg jeg...Uff...Må være veldig vanskelig...Men det er en vanesak og du vil bli vant til den etterhvert som du setter den...

Kommer til å gå bra etterhvert..

Du har ALL grunn til å være stolt av deg selv...[:)]

Tusen takk snupper [:D]

ORIGINAL: SunShin

Så flink du er! [:D] Tipper det går bedre og bedre for hver du setter! [:D]

Sååå flink du er [:)][:D] Det kommer til å gå supert i kveld vet du [:)] Nå har du gjort det verste, satt den aller første! [:)]

Lykke til, du kommer til å klare det kjempefint![:)] Bare tenk at det er verdt det og at du gjør det for en god ting![:)]
Jeg setter sprøyte på meg selv 2 ganger i uka...og det går overraskende bra![:D]

Synes du har vært veldig tøff, jeg hadde nok reagert på samme måten. Du har noe å virkelig være stolt av.
Neste sprøyte blir nok lettere :) blir det for tøft så har du jo oss [:D]

Back
Topp