satt inn spiral i dag

LRDB

Forelsket i forumet
i dag fikk jeg endelig fingeren ut og satt inn spral.
føler det er greit ettersom vi skal vente litt med neste barn planen var sent i år men kan se ut som det blir til neste år en gang heller sent på året.
flere som har spiral?

Høres bra ut =)

Jeg fikk satt inn spiral for ca 5 mnd siden =) Veldig greit, slipper tanken på piller og slikt[:D]

veldig greit har du hatt noen bivirkninger ?
har egentlig fått litt panikk når det gjelder og skal sette inne noe der ..alt ble liksom så forandret etter fødsel at jeg til og med synest sex kan være et problem til tider. akkuratt som jeg kvier meg for å få inn noe der..veldig rar følelse er gjo bgare psykisk dette da.

Fikk satt inn når jentungen var 8-10 uker. Måtte klippe trådene sist uke fordi gubben fikk vondt [8D] Så håper det hjelper, hvis ikke må jeg ta den ut. Jeg har hormonspiral og er fornøyd med den. Blødde litt dagene etter jeg fikk den, etter det har jeg blødd to ganger, men bare noen dråper. Deilig å slippe mens [:D] Kommer nok til å velge spiral etter neste unge også [:)]

ORIGINAL: LRDB

veldig greit har du hatt noen bivirkninger ?
har egentlig fått litt panikk når det gjelder og skal sette inne noe der ..alt ble liksom så forandret etter fødsel at jeg til og med synest sex kan være et problem til tider. akkuratt som jeg kvier meg for å få inn noe der..veldig rar følelse er gjo bgare psykisk dette da.

nei, eg har ikke hatt noe bivirkninger, blødde i 1 mnd, men så nå har eg mistet mensen :)
Syntes det var rart i begynnelsen, men gikk seg for til, for du kjenner jo den ikke[:)]

Ja, satte den inn 3mnd etter fødselen.

veldig deilig å slippe å tenke på noe prevensjon!!![:D]

Godt å endelig få satt inn ja regner jeg med ;)

Jeg har spiral.. Har hatt mer eller mindre mensen siden jeg satt den inn. 20. August.. [&:]
Har hormonspiral da.
Men deilig å slippe å tenke på prevensjon nå!

Satt inn kobberversjonen når jr var ca 7 uker. Ingen bivirkniger der da, fikk mensen igjen i desember.

Okei, HAHAHA.. Fikk du fingern ut?! :P Bare jeg som syns det var morsomt? [:D][:D]

ORIGINAL: Hylei

Okei, HAHAHA.. Fikk du fingern ut?! :P Bare jeg som syns det var morsomt? [:D][:D]

hihi, jeg tenkte akkurat det samme[:D]

Jeg vurderer også å sette inn, men er så usikker!!
Hva betalte du? Er den sikker samme dagen eller?
[:)]

haha den tenkte jeg ikke på med fingeren ut...hehe:)
jeg betalte 1200 kr for hormon spiral og 160 tror jeg for legetimen.
anbefales veldig :)
mannen synesy han kunne kjenne den litt under hyrdestunden men er gjo sånne tråder som er festet til den så hvis di var i veien for oss så kan di klippes kortere.

Jeg satte inn kobberspiral i september. Var veldig fornøyd med den etter forrige fødsel. Men nå har jeg fått småblødninger i hytt og pine i det siste, så skal til kontroll igjen neste uke. Orker ikke ha det slik.. [8D] Ellers er spiral grei prevensjon synes jeg.

Back
Topp