Satt inn egget en dag for tidlig!?

Absolutt, folk blir jo det! Ser du har skrevet med WCE Om styrt syklus! Jeg hadde det 3/4 fryseforsøk på St.Olavs, og jeg hadde også ganske stabile sykluser, men de var litt lange! Jeg spurte selv om å få prøve naturlig, og da fikk jeg det! Så om akkurat det skader det ikke å spørre:)
hos meg var det aldri noe spørsmål om å ha noe annet enn styrt syklus, enda de ikke har funnet noe feil med meg? Hadde to innsett i fjor i styrt syklus - det siste ligger her på brystet mitt og sover 8 uker gammel :)

Takk for svar! Da skal jeg bare spørre :)
 
Jeg har hatt ett fryseforsøk. Gav beskjed ved positiv eggløsningstest og fikk innsett 6 dager etter dette.
Fikk femar i 5 dager, i starten av forsøket, men ikke ovitrelle før rett etter innrette.

Er gravid i uke 19 nå, straks 20!

Ønsker deg lykke til.
 
Hvis du hadde positiv El test 28/5 så er det jo 1 dpo 29/5 2 dpo 30/5 3dpo 31/5 4 dpo 1/6 og 5 dpo 2/6?

Det stemmer jo det de har gjort da :)
 
Hvis du hadde positiv El test 28/5 så er det jo 1 dpo 29/5 2 dpo 30/5 3dpo 31/5 4 dpo 1/6 og 5 dpo 2/6?

Det stemmer jo det de har gjort da :)

Nei for eggløsningen er jo ca 24 timer etter positiv eggløsningstest :)
 
Jeg har el maks(!!) 11 timer etter pos test og har så kort topp at jeg testet 3ganger daglig for å se noe, kun pos test noen timer på ettermiddag, resten er blank blankere blankest, ble aldri engang vurdert til fersk frys.
Skal sies at jeg ikke hadde den beste opplevelsen med st.olavs, veldig påståelige og ikke ønske om å sjekke opp ting som ble påpekt at var feil.
 
Last edited:
Jeg undret meg over det samme sist innsett jeg også, at det ble satt inn 5 dager etter positiv EL-test. Dog gjorde jeg jo det i desember også, da ble jeg jo gravid, men denne gangen hadde jeg en litt sånn følelse av at det var for tidlig... Jeg har i utgangspunktet en litt kort LH-topp jeg også, men denne gangen var den lengre. Leser amerikanske studier om naturlig FET og der setter de alltid inn 6 dager etter LH-topp... Masse lykke til neste innsett!:)
 
Back
Topp