Satt i gang!

lovelee

Glad i forumet
Juli13-jentene
Da ligger jeg i senga på sykehuset, CTG var finfin, og fødselslegen som skulle undersøke om jeg måtte ha ballong eller tablett landa på det siste og dermed blir jeg ikke sendt hjem igjen. Har 3cm åpning men livmorhals var tykk og langt bak så det blir spennende å se i hvilket tempo dette bærer :) Sist tok det 30 timer, håper på litt mindre nå ...
Syns faktisk de siste ukene har rast avgårde jeg! Omg, snart blir det baby!!

Åååh.. Så spennende! Masse lykke til og jeg krysser fingrene for at det tar mye mindre tid enn sist. :)

Termin 16 Juli

Så spennende!! Masse lykke til :)
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Lykke til :)

Så spennende :) Masse lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Lykke til!

Lykke til :)

Da ligger jeg i senga på sykehuset, CTG var finfin, og fødselslegen som skulle undersøke om jeg måtte ha ballong eller tablett landa på det siste og dermed blir jeg ikke sendt hjem igjen. Har 3cm åpning men livmorhals var tykk og langt bak så det blir spennende å se i hvilket tempo dette bærer :) Sist tok det 30 timer, håper på litt mindre nå ...
Syns faktisk de siste ukene har rast avgårde jeg! Omg, snart blir det baby!!
Lykke til! Håper det går fremover'

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Da er pille nummer to satt. Denne fødselslegen mente at det ikke hadde skjedd noe, at jeg hadde 1cm åpning. Jaja, tar sin tid mao. Siden sist har jeg prøvd å sove uten hell, spist piknikk på gresset ute med mann og toåring, tatt det med ro i senga..
Ctg'en viser fin rytme på lillemann og selv har jeg sammentrekninger ca hvert 8nde minutt, men det er altså ikke vonde og gjør ikke så mye nytte enda... Jeg kjenner de mye bedre nå dessverre som jeg har sett devakreste ut på en skjerm, men får bare øve meg på å puste og tenke på annet :-)

Det eneste kjipe her er igrunnen varmen :-P

Back
Topp