satt i gang..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Hva er kriteriene for å bli satt i gang før termin? Jeg klarer ikke mer nå..

Sete fødsel da blri du satt igang en uke før termin hvis du skal ha keiser snitt. Tror bare det er ved planlagt keiser snitt eller at det går galt man blir satt igang før termin. Jeg fikk riktignok time til å sette igang min nr 2 5 dager over fordi jeg har astma og hadde fått en begynnende bronkit. Jeg fikk nr 1 mens jeg hadde lungebetennelse så jeg sa det var ikke aktuelt og gjenta det. Da ble vi enige om at jeg kunne komme dagen etter for igangsettelse. men jenta kom av seg selv senere den dagen.[:D]

Å herregud.. Det er alt for lenge til.. E jo enda 31 dager til termin..

Du snakker noe om depresjoner og fødselsangst, vet ikke om du kan på grunnlag av det kanskje få avtalt keisersnitt noe tidligere for å være på den sikre siden at det ikke starter av seg selv. Men i mitt tilfelle som skulle ha keisersnitt ved eventuel sete var det bare en uke før. Men du har rett til å velge keiser hvis du har full panikk for å få vanlig. Men stort mer enn 14 dager før tror jeg ikke du klarer å få noe gjort[:)]

Jeg har mer panikk for at vanlig ikke skal gå bra å at de skal dope meg ned.. Jeg leste i et blad at mennesker som har vært utsatt for overgrep, er redd for at det skal skje igjen under fødsel.. Der har du meg! Vet det høres sykt ut, leger og slikt skal jo være så trygt osv.. Men jeg klarer ikke å tro på det.. Vil at det skal skje snart så jeg kan slippe å tenke mer på det..

Det er trist og høre at du har det slik. Jeg skjønner at du er lei for det er jeg også. Håper at ting ordner seg for deg.
Klem

Håper du har snakke med lege/jordmor og sykehuset om det.
Det er veldig viktig for de å vite om at du har blitt misbrukt p.g.a. ting kan komme under en fødsel.
Har to veninner som har blitt voldtatt og begge fikk veldig god hjelp når de fortalte det.

uff,stakkar deg da som har slike tanker nå! tror det beste for deg nå er å gjøre som Linni forslår og snakke med lege e.l. noen som tar deg på alvor.... dette skal jo være en gledelig tid for deg det! håper det ordner seg for deg da!

Back
Topp