Satt gulp i halsen

-V-

Andre møte med forumet
Hadde en grusom opplevelse på stellebordet i går kveld.
Lille Jonathan gulpet og satt det i halsen....han strei og strei med å få det opp/ned igjen og ble helt rød i ansiktet og stiv i kroppen. Jeg fikk helt panikk, han fikk jo ikke puste!
Han fikk igjen pusten etterhvert, men det samme skjedde en gang til.
Så vi dro ned på sykehuset og fikk en lege til å se på han. Det var jo selvfølgelig ikke noe i veien, men jeg hadde ikke fått ro om vi ikke hadde fått undersøkt det.
Var helt forferdelig å stå der helt hjelpeløs og se at han ikke fikk puste! Det verste jeg har opplevd!!!

Så i natt har jeg ikke sovet noe særlig, er jo så redd for at det skal skje igjen.

Noen som har opplevd noe lignende?

huff forstår at det var ekkelt... Snudde du han over på siden da?  Det er vanskelig å få opp/ned noe når man ligger flatt på ryggen....Det kan du bare tenke ved deg selv, begynner vi og hoste og hive etter pusten ville vi satt oss opp...   Bra at alt var i orden da [:)]

off så ekkelt, bra alt gikk fint.... jonas er så forkjølet, så alt snottet hans renner bakover og ned i halsen på han, av og til høres d ut som han blir helt kvelt av d så nå for tiden sitter jeg meg han oppreist nesten hele dagen og natten....har lagt madrassen hans skrå også. håper d går bra medlille jonathan nå da[:)] er ikke gøy når man føler seg helt hjelpesløs [:(]

Back
Topp