Satt frem/tilbake på TUL?

Onskebarn

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Oktobergull 2022
Mangen som har blitt satt frem eller tilbake på TUL?
De gir vell ikke termin på tidlig UL?
 
Ble satt tilbake to uker på tidlig ul, trodde jeg var 9-10 uker men legen mente 7-8 fordi hun kunne se litt av plommesekken ennå, blir spennende å se neste uke skal være rundt 12 uker da ifølge første ul. :)
 
Fått samme dato på alle tul, men endelig termindato blir satt på oul:)
 
Litt forskjellig her ser jeg :)
Vet at man får termin på OUL :)
 
Ble satt tilbake en uke på tul uke 7, men ble satt fram igjen på tul uke 12 .. han sa at så tidlig før uke 12 så var det typ bare 1 millimeter som utgjorde flere dager forskjell. Så etter 12 uker er det sikrere :)
 
Ble satt tilbake en uke på tul uke 7, men ble satt fram igjen på tul uke 12 .. han sa at så tidlig før uke 12 så var det typ bare 1 millimeter som utgjorde flere dager forskjell. Så etter 12 uker er det sikrere :)
Akuratt :) etter mine beregninger er jeg 11+1 når jeg skal på fredag :)
 
Ble satt tilbake en uke :p
 
Jeg ble satt tilbake fem dager i uke sju. Jeg forholder meg til det inntil videre, så er jeg i hvert fall helt sikker når jeg nærmer meg 12 uker!

Jeg har hatt så ekstremt ustabil syklus etter forrige SA uansett, så mine egne beregninger var ikke helt til å stole på i utgangspunktet! :)

Hvis jeg blir satt frem igjen senere er jo det bare stas!
 
Ble satt tilbake en uke på tul uke 7, men ble satt fram igjen på tul uke 12 .. han sa at så tidlig før uke 12 så var det typ bare 1 millimeter som utgjorde flere dager forskjell. Så etter 12 uker er det sikrere :)

Det samme gjelder faktisk på OUL også, 1 mm tilsvarer en dag eller to på terminen :)
 
Ble satt tilbake omtrent 1 uke, men vet selv akkurat når befruktningen må ha skjedd (avstandsforhold gjør jo at det er lett å holde styr på). Skal på ny ultralyd i morgen, er da 12+4, så blir veldig spennende å se hva han sier da.
 
Har hørt det er sikrest å sette termin rundt uke 12 :) Jeg ble satt frem 4 dager i uke 9
 
I ett av mine andre svangerskap hadde jeg menstermin den 16. På 2 tidlig ul fikk jeg termin 23. På ordinær fikk jeg 12. Fødselen startet 2 juni. Jeg henger meg ikke så veldig mye opp i termin, den er uansett pluss/minus 2 uker :)
 
Ble satt frem fra 9+6 til 10+5, termin justert fra 23. Juni til 17. Juni. Men det er på OUL at endelig termin settes.
 
Back
Topp