Satt frem, tilbake eller lik termin?

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Hei! Jeg lurer på hvor mange termin ble endret på :) jeg selv ble satt frem en hel uke:)

Ble satt 10 dager tilbake i forhold til menstermin ved tul, fikk samme termin på oul som ved tul :)

I forhold til min egen kalkulasjon på eggløsning så ble jeg satt tilbake en dag. I forhold til mens termin som legen går ut ifra i begynnelsen så ble jeg satt tilbake halvannen uke, men jeg har selv alltid gått etter el siden jeg har lengre syklus :)

Flyttet frem 5 dager ut fra legens termin, 3 dager frem ift min egen

Egen termin 7.februar
Tul-termin 3.februar
Oul-termin 2.februar.
På oul ville hun egentlig flytte meg til 31.januar, men når hun hørte jeg ble flyttet på tul, flyttet hun meg bare en dag.

Egen termin 4 februar
Legen sin termin 31.januar
Tidlig ul termin 4.februar
OUL termin 02.februar

❤❤

Helt lik termin med første ungen og også helt lik denne gang :) Ganske vittig da jeg ikke har regelmessig eggløsning (pcos) og heller ikke aktivt prøvde :) Har fått symptom på graviditet allerede ved befruktning :)

Menstermin: 19. februar
Tidlig UL: 19. februar
OUL: 21. februar

Sist gang jeg var gravid stemte både menstermin, tidlig UL og OUL - samme dato på alle

Denne gangen hadde jeg ikke noe mens å regne fra. Så fikk tidlig ultralyd å var 16+0 hadde 5 uker og 2 dager mellomrom før det. Sist ble jeg flyttet 9 dager tilbake men fødte ca 1 dag etter første termindato

Back
Topp