Satt 1 uke tilbake..

Tul kan gi feil uketall om det er litt unøyaktig måling, er så smått at det kan lett skje.

Vær her med oss! Mange av oss går nok over og føder i oktober og noen kanskje ender med å føde i august. Hører like mye til her fordi:)

Du følger jo menstermin på svskapskjema frem til oul uansett :)

Dere er så søte altså:drunken_smilie Ja, jeg forholder meg til mensterminen foreløbig iallefall;) Jeg hadde utvendig ul. Var jo ikke mye man såg, og h*n sov, så ingen bevegelse, men såg klart og tydelig hjertet som slo:Heartbigred

Da har vi vært på tul idag Alt sto bra til med den lille i magen[emoji173] Men han mente at terminen min var 4.oktober og ikke 28. September.. men jeg henger fortsatt inne her med dere, da jeg føler at det egentlig er her jeg hører til
Da har vi termin samme dag [emoji6] Jeg henger mest på oktober men er innom september [emoji12] ganske kjekke folk på oktober forumet også altså [emoji6][emoji28]

Dere er så søte altså:drunken_smilie Ja, jeg forholder meg til mensterminen foreløbig iallefall;) Jeg hadde utvendig ul. Var jo ikke mye man såg, og h*n sov, så ingen bevegelse, men såg klart og tydelig hjertet som slo:Heartbigred

Jeg hadde også TUL utvendig rett før uke 12, og da mente hun at jeg var en uke kortere på vei. På tirsdag var jeg på ny TUL, denne gangen innvendig, og da sa legen at menstermin og ultermin var ca sammenfallende. Poenget mitt er at utvendig ul er ofte litt mer unøyaktig enn innvendig så tidlig [emoji4]

Det er nok litt ulikt. Jeg hadde TUL på mandag denne uken. Da endret det termin fra 16 til 15 september. Det ble skrevet på svangerskapspapirene. De kom ikke til å endre dato igjen.
Denne TUL ble gjort i sammenheng med duotest på sykehuset.

Forrige gang jeg ble gravid var jeg hos en av overlegene på sykehuset rundt 12 uker. Han driver også privatklinikk. Da jeg forklarte at jeg hadde vært der og datoen han satt brukte de hans dato når de endret termin ved OUL.

Så kommer nok litt an på hvor proff de er de som tar TUL :)

Back
Topp