Satt å tenkte jeg skulle lage en liste av ting må må kjøpe til babyen.

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. vi har jo en god del etter førstemann men er litt jeg vil bytte ut og litt ting som vi trenger denne gangen som vi ikke trengte sist :P
noen tips ?

starter med det viktigste

Vogn
Bilstol
Seng
Madrass
Dyne
Klær ( egen liste )
dynetrekk
badebalje /hvis man ikke har badekar ( vi skal ha badebalje uansett )
tåteflasker ( kjøper etter bebis er født å man ser om man får til amming eller ei )
Smokk
helseteppe
gulpekluter
stellematte/stellebord/kommode
Våtservietter/kluter /bleier / salver / ammeinnlegg/ bind

så har man jo alt som kommer etter på da/ der er jo smaken som baken delt i to på hva man vil ha og hva man ser behovet for..

vippestol
lekegym
spisestol
akebrett
gåstol

Vogn
Bilstol
Seng
Madrass
Dyne
Klær ( egen liste )
dynetrekk
tåteflasker ( kjøper etter bebis er født å man ser om man får til amming eller ei )
Smokk
helseteppe
gulpekluter

så har man jo alt som kommer etter på da/ der er jo smaken som baken delt i to på hva man vil ha og hva man ser behovet for..

vippestol
lekegym
spisestol
akebrett
gåstol
Tusen takk det gjør det litt enklere :P

Hehe. Vi må jo starte helt på nytt for vi solgte jo avtalt av utstyr.. Så jeg er litt sånn.. Vi kjøper det viktigste også seier vi litt.. Hehe

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ny tlf. Masse skrivefeil... Beklager
..

Gratulerer med ny telefon da ;)

Jeg slenger meg bare på denne tråden for å få tips. Trenger jo alt :) Men jeg gleder meg sånn til å kjøpe alt!! :D Neste uke etter UL skal jeg kjøpe første plagg..!

Vi satser på mest gjenbruk fra storesøster (vugge, bilstol, lekegym, vippestol, stellematte, vogn osv), men vi skal nok investere i lekegrind, "Moses-kurv", sete til å ha i badebalja, litt nye klær (litt mer om det blir en lillebror), en smokk eller to til å ha i bakhånd hvis babyen har stort sugebehov/kolikk, bamser, tepper (strikke selv/ønske av mamma/svigermor). Og storesøster skal få en ny vogn/trille :)

Vogn
Bilstol
Seng
Madrass
Dyne
Klær ( egen liste )
dynetrekk
Smokk
helseteppe
gulpekluter

vippestol
lekegym
spisestol
akebrett
gåstol
Henger meg litt på jeg også.. Var en fin liste dette her :) Greit å få litt tips av andre så man ikke glemmer noe :p Hehe

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Jeg husker fra sist at jeg fant en utstyrsliste her på babyverden. Gå på forsiden å søk der. Den var veldig hendig og absolutt viktig for meg den gang, uviss som jeg var. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg husker fra sist at jeg fant en utstyrsliste her på babyverden. Gå på forsiden å søk der. Den var veldig hendig og absolutt viktig for meg den gang, uviss som jeg var. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja man må lære å feile over hva man selv synes er fornuftig å kjøpe å ikke å da er den lista til BV kjempe fin. . Selv skal jeg ikke handle over stokk å stein før jeg ser behovet denne gangen.:)

Ja man må lære å feile over hva man selv synes er fornuftig å kjøpe å ikke å da er den lista til BV kjempe fin. . Selv skal jeg ikke handle over stokk å stein før jeg ser behovet denne gangen.:)

Min første, så jeg har som plan å handle over stokk og stein! Gleder meg!!! :D :D

Back
Topp