Satser på å...

Pearl81

Glad i forumet
skrive om noe annet jeg....

Noen som har blitt skikkelig fysen på ting/mat?
Har selv ingenting spesielt, men må generelt ha mer mat....10 minutter etter jeg har spist frokost så rumler det godt i magen og jeg er sulten igjen! [:D] Prøver å holde meg til lunsj, men det holder hardt ja!
Ellers så liker jeg godt å isbeter i vannet/juicen/brusen/saften....og kanskje blitt mer godtesjuk!

Jeg spiste PLENTY mandariner da jeg gikk gravid, og drakk en del appeslinjuice, ikke det værste å få kick på! I de tre første mnd fikk jeg helt avsmak på kaffe, snop og brus. Tålte ikke at sambo spiste potetgull[:'(] Men det gikk over etterhvert hos meg!

Hehe, når jeg var på det værste med kvalmen, tålte jeg ikke at gubben åpnet kjøleskapsdøra engang...jeg måtte ut av rommet....men har forandra seg nå gitt![:D]

Jeg bare må ha tomater jeg.
Går å knasker det hele dagen. og når jeg tenker meg om så spiste jeg det også i de andre svangerskapene.

Husker det der ja. Sto ikke på så lenge hos meg heldigvis. Fikk mere "kick" da jeg begynte å amme, merka tydelig at det skulle produseres[:)]

off, håper ikke jeg får noen kick etter fødselen....Jeg trenger å gå ned og ikke opp i kilo!

Åhr, forrige gang så hadde æ dilla på tomater!!!! Det var heilt ekstremt!!! Spiste en pose te dagen!! Men det gikk over når æ var på show med Kristoffer Schau, og han lagde makrell i tomat.... Æ er heldigvis over den verste kvalmen, ellers kunne æ ikke tenkt på det engang.... Fyttirakkeren!!! Gikk over te å ha dilla på bananer istedet..

Denne ganga er det foreløpig epler og salami det går i.... hehe

jeg har helt dilla på sjokolademelk jeg, og sånne pez drops, har ikke peiling på hvor mange pakker jeg har spist i det siste[:D]

Som sagt har ikke fått dilla på noe spesielt enda, men har gleda meg i flere uker til de gode mandarinene og appelsinene kommer![:D] ..syns ikke de som er i butikken nå er noe særlig gode[:'(]

Jeg gikk ned ganske mye under sv.skapet, hadde ikke spesielt matlyst på slutten. Gikk opp noen kilo etterpå.. Jebber med å bli kvitt dem[:@]

Har gått opp 4-5 kg til nå jeg....men trenger de strengt tatt ikke! men er vel mest vanligt å gå opp litt i svangerskapet enn å stå stille eller gå ned.....[8|]

Ja det er det! Gikk opp bare ca. 6 kg jeg.. men junior er frisk og rask!!! Gleder meg også til mandarinene kommer i butikken. Får vel litt flashbacks da tenker jeg...

FIKK DILLA PÅ BRØDSKIVER MED LEVERPOSTEI OG RØDBEDTER FIKK HELT AVSMAK MOT SNOP OG SLIKT LEGENE BARE LO AV MEG OG SA AT DET VAR BRA ,,, JEG KUNNE SPISE OPP TIL HELT BRØD OM DAGEN + VANLIGE MÅLTIDER MEN JEG GIKK IKKE OPP NOE SÆRLIG

Har dilla på alt som heter mat og snop!!! Ikke noe spesielt, spiser bare mye mer enn før. Og det vises på vekta![:@] Så fra i dag av er det skjerpings. Snop hører i allefall helgene til, fra nå! ( Nå har jeg sagt det, så da må jeg holde det!). Men nedgang i aktivitetsnivå pga bekkenløsning får nå noe av skylda da....

[:D] KAKER!!!! Gleder meg noe helt vannvittig til jul(ekakene....) Småkaker, bløtkaker, eller hva med ostekake? Du skal heller ikke forakte en god gulerotkake... Nybakte brownies...... Det er godt jeg ikkee har lett for å legge på meg, dette kunne ha gått aldeles galt.... Prøver å være sunn da , må det med mann og sønn (men smugspiser kaker så fort jeg kan!!!! ) Har bare gått opp en kg. til nå ,det blir vel mer....

Back
Topp