-Moni- Glad i forumet Februarlykke 2015 6 Feb 2012 #1 Da har vi tatt ut spiralen og starter prøve perioden vår. håper på å kunne komme inn under desemberbarn..
Da har vi tatt ut spiralen og starter prøve perioden vår. håper på å kunne komme inn under desemberbarn..
hensja Glad i forumet VIP 15 Feb 2012 #2 Håper på å få bli med her jeg også... Min "fruktbare" periode skal i følge utregninger være ca fra i dag og til den 20., så vi krysser alt vi har =)
Håper på å få bli med her jeg også... Min "fruktbare" periode skal i følge utregninger være ca fra i dag og til den 20., så vi krysser alt vi har =)
Lykkeliten* Betatt av forumet 20 Feb 2012 #3 Vi starter også prøvingen i mars, og håper det klaffer denne gangen slik at det blir en desemberbaby :-)
Vi starter også prøvingen i mars, og håper det klaffer denne gangen slik at det blir en desemberbaby :-)
U Underfullt Elsker forumet Februarlykke 2015 9 Mar 2012 #5 Får håpe det klaffer for oss alle! Lykke til jenter! :)
M Miramarmora Forelsket i forumet 11 Mar 2012 #6 Jeg krysser også alt for et desemberbarn til alle gode ting er 3. sies d jo så blir spennende å se... Lykke til til alle oss som vil ha 2012 baby
Jeg krysser også alt for et desemberbarn til alle gode ting er 3. sies d jo så blir spennende å se... Lykke til til alle oss som vil ha 2012 baby
Klara Ku Glad i forumet 20 Mar 2012 #7 Lykke til! Her er det 1- 1.5 uke til el, blir det full klaff da så blir det termin på julaften, i følge BV sin termin kalkulator ;)
Lykke til! Her er det 1- 1.5 uke til el, blir det full klaff da så blir det termin på julaften, i følge BV sin termin kalkulator ;)