Satkkars dame!

tojenter

Forumet er livet
fikk tlf fra mamma i går om at mormor har klart det store igjen!  For mangen år siden brakk hun lårhalsen i venstre fot,[:(] og operert utallige ganger etter det, og når operasjonen endelig var vellykket falt hun på rehab. hjemmet hun var på å ødlagte den igjen  pluss at hun den gangen knuste hele kneet i samme fot,[:(] så det ble da enda to nye store operasjoner.[8|] de siste to operasjonene tok hun for bare 2 år siden, og har vært bare halveis bra... [&o]Men i går klarte hun det altså igjen.... snubla hjemme og brakk lårhalsen i høyre foten no...[:@] og det er den godt foten som til no har vært like hel...  Kan ikke skjønne hvordan hun skal klare å komme seg denne gangen[8|] Er vel begrensa for hvor mangen slike store operasjoner en gammel dame tåler. hun er jo snart 80 år...

Skulle ønske jeg var der hos henne, men jeg bor i porsgrunns områden og hun i bergen... og vi er sånn halvveis syk enda, så blir ikke til at vi reiser over fjellet før på torsdag om vi er skikkelig friske[:(][:(]

Uff stakkars mormmor.

jepp! Hun har liksom hatt nok av de operasjonene....

stakkart mormor!!! tenker på dere...

har fått beskjed no om at operesjonen var vellykket...[:)] håper bare hun slipper flere av de....
Gleder meg til vi skal dra å besøke henne

Back
Topp