Satans mannfolk

mkrago

Elsker forumet
Gubben har en skikkelig ekkel uvane hvor han legger alt av matsøppel i en kjele/bolle på benken når han lager mat. I går glemte han å rydde opp den bollen. Det gikk fint på morgenen i dag, men når jeg kom tilbake etter å ha levert i barnehagen slo lukta mot meg, og jeg løp mot badet mens oppkastet spruta. :depressed: Ikke gøy. Nå er jeg fastlåst i soveromsgangen med soverom, bad og matbod og klarer ikke å gå noe annet sted i leiligheten før jeg kaster opp. Stanken bare sprer seg. Heldigvis har jeg tilgang til matboden så jeg har hermetisk frukt, kjeks og is. Akkurat nå hater jeg gubben litt. :mad:

Det er lov å hate gubben litt innimellom :) Du får gi han en liten skjennepreken når han kommer hjem :P

Det er lov å hate gubben litt innimellom :) Du får gi han en liten skjennepreken når han kommer hjem :p

Han lovet heldigvis å komme hjem litt før i dag, det hadde jo ikke vert noe problem hvis ikke jeg var så sinnssykt kvalm til å begynne med.

Han lovet heldigvis å komme hjem litt før i dag, det hadde jo ikke vert noe problem hvis ikke jeg var så sinnssykt kvalm til å begynne med.
Det hjelper litt. Håper han har litt dårlig samvittighet for det der hehe

jeg tror faktisk jeg hadde klikka litt hadde det vært meg. I helgen har jeg måttet gå morgentur med valpen vår (6 mnd gammel), og da bæsjer ALLTID hunden ganske mye.. fy fader som jeg slet :( Fordi han ville sove lenger og nekta å stå opp for å ta den lufteturen.. ååååhhh.... bæsjeposer sliter jeg vanligvis ikke med, men disse er de VÆRSTE på hele døgnet, og han gadd ikke stå opp?? Møkkamannfolk!!! så jeg føler med deg!!

jeg tror faktisk jeg hadde klikka litt hadde det vært meg. I helgen har jeg måttet gå morgentur med valpen vår (6 mnd gammel), og da bæsjer ALLTID hunden ganske mye.. fy fader som jeg slet :( Fordi han ville sove lenger og nekta å stå opp for å ta den lufteturen.. ååååhhh.... bæsjeposer sliter jeg vanligvis ikke med, men disse er de VÆRSTE på hele døgnet, og han gadd ikke stå opp?? Møkkamannfolk!!! så jeg føler med deg!!

Han var heldigvis ganske spak nå når han kom hjem, gikk rett på kjøkkenet og ryddet, tok oppvasken og tømte slukket.

Mannen min måtte raskt lære seg at egg, det steker man seg ikke til frokost... :p heller ikke salami eller noe slags pølse. :/ da får man ett stk kone som står med huet langt ut av kjøkkenvinduet og spyr.

Gubben klarer ALDRI å sette inn i oppvaskmaskin etter seg! På trass gidder jeg ikke rydde etter han, og når det har gått noen dager lukter det rimelig ille på kjøkkenet. Så ender jeg opp med å stå å vaske og brekke meg om en an for å få drittlukten bort! Skjer hveeeeer gang. Lei.no. :P

Gubben klarer ALDRI å sette inn i oppvaskmaskin etter seg! På trass gidder jeg ikke rydde etter han, og når det har gått noen dager lukter det rimelig ille på kjøkkenet. Så ender jeg opp med å stå å vaske og brekke meg om en an for å få drittlukten bort! Skjer hveeeeer gang. Lei.no. :p

Kjenner til det, er ikke første gang noen lignende har skjedd her men aldri i nærheten av så jævlig som det var i dag. Vi fant faktisk ut at det mest sannsynlig var en melkekartong som jeg ikke så som var årsaken. Men jævlig var det likevel. Spøy 3 ganger før jeg gav opp alt som het kjøkken/stue.

Kjenner til det, er ikke første gang noen lignende har skjedd her men aldri i nærheten av så jævlig som det var i dag. Vi fant faktisk ut at det mest sannsynlig var en melkekartong som jeg ikke så som var årsaken. Men jævlig var det likevel. Spøy 3 ganger før jeg gav opp alt som het kjøkken/stue.

Å fysj! Sur melk er faktisk noe av det værste. Kjenner gulpen i halsen bare av å tenke på det! :eek: Du har min medfølelse, skulle ønske mannen også fikk gravid nese. Kanskje det hadde vært litt medfølelse å hente da...

Gubben klarer ALDRI å sette inn i oppvaskmaskin etter seg! På trass gidder jeg ikke rydde etter han, og når det har gått noen dager lukter det rimelig ille på kjøkkenet. Så ender jeg opp med å stå å vaske og brekke meg om en an for å få drittlukten bort! Skjer hveeeeer gang. Lei.no. :p
hørtes ut som min det der -_-

mannen min VET jeg ikke fikser lukta av ridderost. jeg blir SÅ kvalm! Likevel presterer han å gi dette til barna til kveldsmat. Og lar osten både ligge igjen på kjøkkenbenken OG restene på stua... SPYRAVTANKEN! *urk urk urk*

Huffda! :P Føler med deg, og når man er kvalm fra før av er det der absolutt ikke å anbefale! :P

Min er blitt veldig flink til å gå heeelt ut og røyke, ikke bare stå i døra. Men han skjønner ikke at han må vente litt med å komme inn, og ikke komme rett bort til meg og snu seg mot meg og prate! Det skjer gang på gang. Den røykånden er helt grusom :wtf:

For to uker siden så hadde jeg vaske dag av klær. Og dagen etter hadde jeg senvakt og alle klærne hadde tørka så jeg la de i senga mi før jeg dro på jobb i håp om at samboeren kunne ta det. Da jeg kom hjem så hadde han lagt alt på gulvet. Jeg tok og la alt i kurva i håp om at han tok det neste dag. Men det gjorde han ikke. Jeg har vært sengeliggende med hyperemesis i flere uker nå og først før helga fikk jeg tabletter mot det så har ikke vært istand til og gjøre noe. Kles haugen vokste seg større og større av bare rene klær. Han sa gang på gang at han skulle ta det. Idag var alt av klær hos barna og samboeren tomt men gidda han og legge klærne i skapet? Neeeida. Så når han dro bort i ettermiddag så såg jeg ikke annen utvei enn og ta det selv. Sønnen min på 8 år hjalp meg. Jeg satt på stuegulvet og bretta mens sønnen min la unna. Vi holdt på i 1 TIME! Men nå har både barn og samboer masse klær i skapet igjen. Men jeg looooover at neste gang det skjer så får samboeren gå naken! Takk og lov for at sønnen min hjalp meg :D

mannen min VET jeg ikke fikser lukta av ridderost. jeg blir SÅ kvalm! Likevel presterer han å gi dette til barna til kveldsmat. Og lar osten både ligge igjen på kjøkkenbenken OG restene på stua... SPYRAVTANKEN! *urk urk urk*
Da hadde jeg kastet opp PÅ han!
"Oi, unnskyld, jeg vet ikke hva det kom av, sånn helt plutselig?! Åja, ridderost ja... DET tåler jeg ikke det skjønner du"

Da hadde jeg kastet opp PÅ han!
"Oi, unnskyld, jeg vet ikke hva det kom av, sånn helt plutselig?! Åja, ridderost ja... DET tåler jeg ikke det skjønner du"
det værste er at han VET at jeg sliter med det :p jeg slet FØR jeg ble gravid.. nå som jeg er gravid er lukta helt uutholdelig :p

Back
Topp