Sart gravid sjel

Kokle

Elsker forumet
Andre her som tar lett til tårene om dagen? Her i gården skal det ingenting til før eg "knekker sammen" og blir fanga inn i ein slags sjølvmedlidenhets-tilstand.

Siden eg er 100% sjukmeldt tenker eg at det er viktig å komme seg ut og treffe folk. Så skulle vi på kaffibesøk idag da... Men nokon timer før vi skulle reise hadde eg tydeligvis gått litt for lenge uten mat, og blei uvel. Så begynte eg å grine- skikkelig hikstegrin. Og typen er fantastisk og trøster og gjer det han kan.

Men eg fortsetter å grine... Så spør han om eg ikkje skal vere med på besøk, og då begynner eg å grine enda meir. Så til slutt reiser han aleine. Og da sitter eg igjen her og tenker; faen så sart og skrøpelig eg er blitt.... Skal jaggu bli godt å få ut bebisen, VIL IKKJE VERE GRINEMONSTER LENGER!!!!

du er ikke alene, det skal du vite[:)]

Sender deg en stor klem[;)]

Takk no får eg tårer i auga igjen.... Ai ai ai [;)]

Å ja!!
Sippet fra kl 01.00-04.00 natt til igår bare pga.... ja rett og slett ingenting.
Føler meg skikkelig stakkarlig, men kan ikke styre det heller.
Prøver å trøste meg med at det snart er over.

Føltes som alt var galt og tankene og følelsene bare balla på seg. Gråt så hardt at det kjentes ut som jeg skulle få astma-anfall....

Uff det e ikkje greitt... Godt vi ikkje skal vere sånn resten av livet. Den harde grininga e skikkelig treningsøkt i tillegg. Føler jo eg har tatt DEN fjellturen etterpå.

eg har slitt med magesmerter og kvalme idag, GJETT om eg grein då eg kasta opp[&:]

Må faktisk grine litt no når eg tenker på det.. Hehe... Fytti.. Gleda meg til å bli meg sjøl igjen!!

Ikkje lenge igjen no kattekvinne, vi må nok berre holde ut Merkelig at kvalmen er tilbake, den er det hos meg og. Sikkert for å sette ein ekstra snert over tredje trimester[;)]

ja du er ikke aleine :) jeg er litt av ei sippeguri i perioder.. men har behov for det og føler jeg, grine litt! bra du har en mann som er flink å trøste :) det er viktig det ;)
* Go`klem! *

Back
Topp