Sarah

Rosa på ball

Glad i forumet
Hvordan gikk det med deg på ultralyd i dag?[:)]

Så søt du er som husket meg!! Først må jeg si at jeg nok ikke så deg. Kom 11:20 og så ingen som kom ut av IVF avd der...Litt synd da, for jeg tittet veeeldig etter en som kanskje kunne være rosa på ball[:D]

Fikk heldigvis utvendig ul siden jeg var kommet såpass langt på vei, jeg var veldig glad for det igrunn. Ulempen er at de ikke klarer å se så godt som ved innvendig da. MEN, vi så ett bankende hjerte, et hodet, 2 armer og 2 ben. Var en veldig rolig krabat når vi så på så jeg tror den ligner på moren sin[:)]
Alle mål var fine og tilsvarte et normalt foster på 10 uker og 6 dager[:D] tårene mine trillet og jeg tror min mann kjempet hardt med sine. utrolig deilig følelse som jeg unner deg og alle andre her inne å oppleve. Det er snart deres tur, det er jeg sikker på!!!

Høres ut som en fantastisk opplevelse som jeg håper å få være så heldig å oppleve om ikke så altfor lenge[:)]

Nyt og plei deg selv[:)]

Jeg tittet på klokken og tenkte kanskje jeg skulle klare å komme meg ut før halv tolv, men fant ut at det var greit å bruke litt tid på å kle på seg osv. Var fullt på rommet hele tiden, så vi var fler i samme bås[:)] Må si jeg er veldig fornøyd med Riksen altså, koselige folk og alt er i rute osv osv.

Gruegleder meg til i morgen jeg nå, blir nok noen langt timer til kl 1430..

Ja, jeg husker godt de nervepirrende timene før jeg kunne ringe inn. Tiden sneglet seg bare av gårde. Blir spennende imrg da, regner med at du oppdaterer oss[:)]

Å det høres ut som en fantastisk opplevelse, Sarah. [:)]
Skjønner godt at tårene trillet da.

Det var flott å høre at det var en tåredryppende stolt mor som så sin lille krabat på ul i dag, er det ike herlig[:)]

ORIGINAL: Sarah

Så søt du er som husket meg!! Først må jeg si at jeg nok ikke så deg. Kom 11:20 og så ingen som kom ut av IVF avd der...Litt synd da, for jeg tittet veeeldig etter en som kanskje kunne være rosa på ball[:D]

Fikk heldigvis utvendig ul siden jeg var kommet såpass langt på vei, jeg var veldig glad for det igrunn. Ulempen er at de ikke klarer å se så godt som ved innvendig da. MEN, vi så ett bankende hjerte, et hodet, 2 armer og 2 ben. Var en veldig rolig krabat når vi så på så jeg tror den ligner på moren sin[:)]
Alle mål var fine og tilsvarte et normalt foster på 10 uker og 6 dager[:D] tårene mine trillet og jeg tror min mann kjempet hardt med sine. utrolig deilig følelse som jeg unner deg og alle andre her inne å oppleve. Det er snart deres tur, det er jeg sikker på!!!

denne har eg ventet på[:D]

så kjekt at alt sto bra til[:D]

Back
Topp