Sarah har hatt fotoshoot!

Missi_85

Elsker forumet
*Poff*

Kjempesøt jente og flotte bilder!! [:D]

Så skjønn hun er [:)][:)] Nydelige bilder [:)][:)]

Så fine!!! La faktisk merke til signatur-bilde ditt i den andre tråden [;)] Veldig søt jente [:)]

Kjempenydelig!!

Har ho mista mye av babyhåret sitt? Syns det var så svart og tjukt/tett for noen mnd siden... [:)]

Nydelig

Så utrolig fine bilder,hun er jo bare så skjønn da[:)]
La merke til den fine signaturen din,var på vei til å lage tråd om det når jeg så de du har lagt ut[:)]

ORIGINAL: kasandre

Kjempenydelig!!

Har ho mista mye av babyhåret sitt? Syns det var så svart og tjukt/tett for noen mnd siden... [:)]

Ja lilletrulta vår har mista masse hår.. Har også måttet klippe ho noen ganger, for ho såg ut som en gammel mann på håret.. Stoore viker, og laaang pannelugg [8D][8D]

Så nydelig jente og så flotte bilder[:)]

ORIGINAL: Missi_85

Kjempenydelig!!

Ja lilletrulta vår har mista masse hår.. Har også måttet klippe ho noen ganger, for ho såg ut som en gammel mann på håret.. Stoore viker, og laaang pannelugg [8D][8D]

Huff... har vi gjort også! Klipte ho for ei uke siden, da var eg heilt NØDT å klippe ho [8D] Ho såg jo heilt forfærdelig ut på håret (ser eg nå...[8D])
Litt vondt å se de miste håret når de var født med skikkelig hårprakt [;)]

ORIGINAL: Himmelblå

Så nydelige bilder av ei nydelig jente[:)][:)][:)]
[:)]

ORIGINAL: Missi_85

Kjempenydelig!!

Huff... har vi gjort også! Klipte ho for ei uke siden, da var eg heilt NØDT å klippe ho [8D] Ho såg jo heilt forfærdelig ut på håret (ser eg nå...[8D])
Litt vondt å se de miste håret når de var født med skikkelig hårprakt [;)]

Ja e synes det er litt surt da, for e synes det er sååå søtt med masse hår![:D][:D]
Men kommer vel tilbake snart håper e, i en litt mer hardfør utgave, hehe[:)]

så fin jenta du har, og veldig fine bilete :-)

Herlige bilder og ei søt tulle[:)]

ORIGINAL: *Snoopy*

For ei herlig lita jente [:D][:D]

Sign[:D]

Takk for alle fine ord jenter, Sarah elsker oppmerksomheten[;)]

Hærlige bilder [:)]

Back
Topp