Sara venter på nummer tre.

5+0.

En uke siden testen.
Jeg er gravid i andre måned, så vidt det er, og har fortalt det til mine nærmeste, resten får vente et pr mnd tenker jeg.

Jeg gikk på vekta i dag, slik jeg kommer til å gjøre hvert ukeskift de neste månedene, og den viste 55,7

Det er 0,8 kilo ned fra utgangspunktet. Og ikke det minste uventet. Neida, jeg kaster ikke opp, jeg spiser mer enn før, men jeg var jo på vei ned, rett og slett etter at jeg kuttet ut to kopper med pulverkakao hver dag fra før jul til påske, så å kutte denne sukkeroverdosen (et meget ufornuftig valg ja, men det var så fristende...arbeidsgiver gir oss kaffe, te og pulverkakao. Kaffe og te drikker jeg ikke...) medfører jo at den ekstra vekta dette har gitt meg sakte men sikkert forsvinner. Jeg forsøker som gravid å legge opp til et litt sunnere kosthold, mindre snop (men slett ikke avholdende, bare begrense mengdene litt) og litt flinkere til å melde meg frivillig til å gå kveldstur med hunden...

Oppover i vekt skal jeg jo absolutt de neste månedene, men frem til svangerskapet begynner å veie noe regner jeg med at det går litt nedover nå i starten. Håper det går seg til etterhvert.
 
Lykke til med svangerskapet! Det skal bli spennende å følge andre som omtrent er like langt kommet :)
 
Back
Topp