Sara tar pergo. Og tester etterhvert etter det ene og det andre.

4 av 40 uker unna, ja

(er du på pc selv så du ser tickeren min?)

JA! Jeg måtte jo ordne den dato-oversikten til deg på PC. ;)

Men du har ikke redigert den til å telle ned til norsk termin da? Det går kanskje ikke med den (vet at det går med noen, men ikke alle)? Spiller uansett ingen rolle, den er kjempefin!!! <3 <3 <3
 
Nei, den der kan ikke telle ned til norsk termin

Eller, joda, det kan den, men da sier den at jeg er 4+0 i dag, så jeg velger heller å ha den med rett antall dager på vei, for helt eksakt hvor lenge til den kommer er det ingen som vet uansett.

Det søte er at om ikke mange dager hopper den over i andre rute, andre måned :)
 
Nei, den der kan ikke telle ned til norsk termin

Eller, joda, det kan den, men da sier den at jeg er 4+0 i dag, så jeg velger heller å ha den med rett antall dager på vei, for helt eksakt hvor lenge til den kommer er det ingen som vet uansett.

Det søte er at om ikke mange dager hopper den over i andre rute, andre måned :)

Nei, var det jeg trodde, at den var en av de hvor du ikke kunne lage norsk svangerskapslengde. Enig med deg, ville heller tatt riktig med lengden du har gått, en antall dager igjen.

Andre måneden! ❤️
 
Dengang jeg drev med slikt sist, var det ingen med norsk svangerskapslengde. Er det det nå, altså? Jeg kan sterkt vurdere en annen, jeg tok bare en jeg husket jeg. (Jeg liker de som viser utvikling, ikke bare en stjerne langs en regnbue, liksom. Når det gjelder akkurat svangerskap vil jeg se utviklingen)
 
Dengang jeg drev med slikt sist, var det ingen med norsk svangerskapslengde. Er det det nå, altså? Jeg kan sterkt vurdere en annen, jeg tok bare en jeg husket jeg. (Jeg liker de som viser utvikling, ikke bare en stjerne langs en regnbue, liksom. Når det gjelder akkurat svangerskap vil jeg se utviklingen)

Liker du å se utviklingen (som i figurer) så er nok den du har nå best, men om det holder med tekst under så kan du velge norsk lengde på LilyPie (ved å legge til første dag i siste menstruasjon i tillegg til termindato). Den utvikler også babyen underveis, men ikke like "nøyaktig" som den du har. Den prosent-greia kan man også ha norsk lengde på. :)

Du velger selv den blomsterbakgrunnen, og om du vil ha en baby som utvikler seg eller om du vil ha noe annet.

ImageUploadedByBV Forum1430165639.749740.jpg


Jeg tror teksten under bildet skifter for hver uke. Det kommet etter hvert centimeter og gram (om du velger metrisk system):

ImageUploadedByBV Forum1430165827.000054.jpg


ImageUploadedByBV Forum1430165838.535442.jpg
 
Den er evt brukbar den også ha, selv om jeg liker godt disse hoppene til ny måned...

Vi får se hva jeg velger etterhvert
 
Den er evt brukbar den også ha, selv om jeg liker godt disse hoppene til ny måned...

Vi får se hva jeg velger etterhvert

Det er bare noen dager ekstra på slutten, er jo ikke viktig. :) Du må ha den du liker best.
 
Herreguuuuud, Sara!! Gratulerer så mye! I fjor testet jeg positivt 23. April og fikk menstermin 6. Januar. Ble flyttet til 4. Januar.. Nå er bonusen din endelig på vei. :D hipp hurra!!
 
Tenk, allerede et år siden!
 
Sara!!!!! Åååh gratulerer så mye <3 SÅ fantastisk!!! Nå ble jeg kjempe glad :D Januar er en flott mnd. På torsdag skal vi feire at det var 1 år siden jeg fikk pos test.
 
Takk, det er helt fanatisk :)
 
Back
Topp